επιτέλους μεγαλωσα !!!!

Παντα τα γεννεθλια μου αρχές Μαρτη επεφταν αποκριές και ενοιωθα θαρρείς και μου χαριζες γη και ουρανό μαζί , άνοιξη , λουλουδια , ( αμυγδαλιές και γλαδιολες ) πανηγυρι στολές ( χειροποιητες εκεινη την εποχη ) μάσκες , σερπαντινες  και φυσικά τουρτα  ( με σαβαγιαρ και αμυγδαλα λιγουλακι μεθυσμενη σε κονιακ ) ντεκορ τουρτας , τριανταφυλλα ζαχαρωτά και μασκες σε παλ χρωματα , μουσική χορός το πρωτο μου (πικαπ )...........


via pinterest
αντε λοιπόν φίλοι μου κεραστειτε και μην ξεχασετε φευγοντας να παρετε και το καπελλακι σας !!!

Σχόλια

  1. πολύχρονη εύχομαι να είσαι!
    πολύχρωμη είθε να είναι η ζωή σου!

    παίρνω ένα μεγάαααλο κομμάτι τούρτας, παίρνω και το καπελάκι μου και φεύγω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύχρονη και χαρούμενη κι ευτυχισμένη πάντα !!!
    παιρνω ποτό, παίρνω γλυκό, και το κόκκινο πουά καπελάκι και φεύγω
    Στην υγειά σου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. για σενα σκεφτομουνα το τυρκουαζ με τα πομ=πονια αλλα το πουαδακι σε παει καλλιτερα σε ευχαριστω ψυχή μου

      Διαγραφή
    2. Mα το τιρικουάζι, δεν κάνει ακόρ με το κόκκινο φουστάνι μου !!! τι να σε πω!>
      μάτς !

      Διαγραφή
  3. Χρόνια σου πολλά, χαρούμενα και ευτυχισμένα!!!Ευχαριστούμε για το κέρασμα και το δωράκι. Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπορώ να μην έρθω να ευχηθώ;
    Τα καλλίτερα Κάτια μου, σου εύχομαι να μη σταματήσουν να σου έρχονται!Να τα εκατοστήσεις και να χαίρεσαι τις κοράκλες σου.
    Φιλάκια πολλά,πολύ θάθελα καπελάκι αλλά λόγω πένθους τ αφήνω για άλλη καλεσμένη
    Πάντα να διασκεδάζεις τη ζωή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με συγκινεις Χαρουλινι μου σε φιλω

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ Χαρα μου που μου αφησες το καπελακι... ονομα δεν είπες αλλα εγώ το καταλαβα οτι το αφησε για μενα και το πήρα.........Μαρυλιζακι τις ευχες μου ...παρακατω στην θεση μου ... εδω απλως σφηναρισα...........ασε μπορεί να μην το ξερεις το άθλημα... σε φιλω προς το παρον... και κατεβαινω.. κατω...

      Διαγραφή
    3. Το κατέχω το άθλημα όλα καλα Σμαραγδουλινι μου κατηφοριζω και παρακάτω

      Διαγραφή
  5. Χρονια πολλα Κατια μου!!!υγεια σου ευχομαι και οτι αλλο επιθυμεις!!!ευχαριστουμε γα το κερασμα!!φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια σου πολλά και γλυκά καλή μου Κάτια!!!Να σαι πάντα χαρούμενη και να περνάς όμορφες στιγμές με τους δικούς σου ανθρώπους!!!
    Σε φιλώ γλυκά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια πολλά με υγεία και ευτυχία..όμορφη η αμυγδαλίά..ευχαριστούμε για το κεραστικο..εγώ θα πάρω το λιλά καπελάκι (λόγω αγαπημένου χρώματος) :))
    είστε ιχθύς στο ζώδιο..ωραία..ψαράκια/δελφινάκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινακι μου γιαυτο φαίνεται λατρευω όλα θαλασσινά σε ευχαριστω πολυ πολυ

      Διαγραφή
  8. Κάτια μου χρόνια σου πολλά και ευτυχισμένα. Να είσαι πάντα χαρούμενη και πάντα να έχεις δίπλα σου ανθρώπους που σε αγαπούν. Πήρα το γλυκάκι μου, πήρα και το κόκκινο καπελάκι με άσπρα πουά και σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόοοονια Πολλάαααααα!!!!
    Χαρούμενα, ευτυχισμένα και δημιουργικά!!!Με υγεία πάνω απο όλα!
    Τις καλύτερες ευχές μου για κάθε επιτυχία!
    Φιλάκια πολλά!Να περάσεις υπέροχα σήμερα!
    ❁Anna
    Snapshotjewellery

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. παίρνω καπέλλο γλυκό.. και ό,τι άλλο μου δίνεις!! τι ωραία!!
    πολύχρονη ! να σε χαιρόμαστε.. μάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρώμα Δεν μουπες για το καπελλινο Λαμπρινή μου σε φιλω πολυ οολυ

      Διαγραφή
  11. Χρόνια πολλά, χρόνια καλά, χρόνια ευτυχισμένα να έρθουνε για σένα!!!!,
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. χρονια σου πολλα!!!!! σε αγαπω πολυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρόνια σου πολλα,να τα εκατοστήσεις!!!! Ευχαριστουμε για το γλυκάκι και το δωράκι!!!
    Να περάσεις μια υπέροχη μερα,φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ !!!!
    Να σαι χαρούμενη και υγιείς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Παίρνω γλυκό και ένα πουά καπελάκι και σου εύχομαι να είσαι πολύχρονη και πάντα ευτυχισμένη! Να αποκτήσεις ό,τι επιθυμείς και να διατηρησεις ό,τι πολύτιμο έχεις!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χρόνια πολλά και καλά, πάντα με Υγεία!!!!! Να είσαι ευτυχισμένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Διαλεξα το χρωματιστό μου κραγιονι το γαλαζιο....για να σου γραψω τις ευχές μου για .. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ....ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΠΑΝΤΑ.. ΜΕ ΧΑΜΌΓΕΛΟ... ΚΑΙ ΜΕ ΕΛΠΊΔΑ...ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΗΤΕΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΡΘΟΎΝ....πίστεψε το και θα γινει.......να χαιρεσαι οτι αγαπας στην ζωή σου και να εισαι παντα περιστηχισμενη απο αγαπη.........και...
    είπια.....και εφαγα τούρτα.....και πήρα και το καπελακι που άφησε η Χαρά.......φιλακια πολλα...πολύχρονη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ταλαντο στις ευχές το γαλάζιο κραγιονι πόσο να σε ευχαριστήσω σμαραγδενια μου σε φιλω !!!!

      Διαγραφή
  18. Να τα εκατοστήσεις φιλενάδα να είσαι γερή και ευτυχισμένη, να χαίρεσαι την οικογένειά σου και να σε χαίρονται και εκείνοι όπως ποθούν να καμαρώσεις τις πριγκιπισές σου!!!!
    Φιλάκια πολλά πολλά!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανταπόδοση καρδούλα μου γιατί ο Μάρτης ειναι μήνας μας σε φιλω

      Διαγραφή
  19. Κορίτσι μου χρόνια πολλά, καλά, γεμάτα υγεία, ευτυχία, αγάπη, χαρά και ό,τι άλλο επιθυμείς! Πολλά-πολλά φιλιά!

    Υ.Γ. Ευχαριστούμε για το κέρασμα. Όσο για τα καπελάκια, δεν ήξερα ποιο να διαλέξω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοριτσάκι μου σε ευχαριστω πολυ πάρε κάποιο με πουα σε φιλω

      Διαγραφή
  20. χρονια καλα κι ευτυχισμενα!!!υγεια και αγαπη σου ευχομαι και να αποκτησεις αλλες τοσες γλυκιες αναμνησεις απ΄τα γενεθλια που ερχονται...και παρ'οτι δευτερα σημερα, δεν πειραζει-σπαω την χιλιοστη διαιτα που ΘΑ ξεκινουσα και τρωω ενα κομματακι τουρτας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χρόνια σου πολλά κοριτσάκι γλυκό!
    Να είσαι γερή και δυνατή, να έχεις ό,τι επιθυμείς!

    Φιλάκια πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πόσο σε ευχαριστω Μαιρουλα μου γλυκεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χρόνια πολλά, Κάτια μου!Χιλιόχρονη, με υγεία, χαρά! Να χαίρεσαι την οικογένειά σου σαν τα ψηλά βουνά!
    Επιτρέπεται να πάρω ...2 κομμάτια τούρτα?? Και όποιο καπελλάκι μείνει!!! Φιλιά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μόνο δυο ανεπίτρεπτο το σερβισ στα γλυκα και στα καπελίνα ανανεώνεται συνέχεια φιλεναδα σε ευχαριστώ πολύ

      Διαγραφή
  24. Κάτια μου, πολύχρονη!!!!!
    Να σε χαιρόμαστε και να έχεις υγεία και αγάπη πάντα!!!!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!!
    ΥΓ. Έχω τα βραχιολάκια της ΜΙΚΟ...ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΌ ΣΟΥ...ΚΑΝΟΝΙΣΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Χρόνια πολλά γλυκειά μου !!!
    Με υγεία, χαρά και κάθε καλό
    Φιλιά
    Σόφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Για μένα έμεινε κανένα κοτιγιόν ? Από την τούρτα πρόλαβα μιά μπουκίτσα!
    Χρόνια πολλά καλή μου Κάτια ! Πολύχρονη και πάντα με υγεία, αγάπη και χαρά, να χαίρεσαι τους αγαπημένους σου και να σε χαίρονται !!!!
    Φιλάκια πολλά !!!
    Κι εγώ σχεδόν πάντα μπαλ μασκέ είχα στα γενέθλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ειδικα για σενα έχουμε στοκ για να ζητησεις οποιο ταιριαζει με τα ρουχαλακια σου

      Διαγραφή
  27. Χρόνια πολλά Κάτια μου , να είσαι χαρούμενη γεμάτη ιδέες , χρώματα , αγάπη και υγεία.
    Και τούρτα θα πάρω μιας και δεν χρειάστηκε ποτέ να κάνω δίαιτα , αλλά και το καπελάκι μου .
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  28. Είναι σπουδαίο να λες μεγάλωσα , πόσο μάλλον να προπορεύεται το "επιτέλους" !!
    Μετά την νιότη , θέλει σοφία θαρρώ και κότσια !!
    Να τα εκατοστήσεις , πάντα χαρούμενη, χαμογελαστή, δοτική και ως παιδί της Άνοιξης πάντα με ανθισμένη καρδιά !!
    Παίρνω κερασματάκι , αφήνω ευχές και στέλνω Αιγαιοπελαγίτικα χαιρετίσματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τόσα υπέροχα λόγια τι να πω πια σε φιλώ αιγαιοπελαγίτισσα μου

      Διαγραφή
  29. Χρόνια πολλά να είσαι πάντα ευτυχισμένη και να έχει η ζωή σου πάντα πολλά ανοιξιάτικα χρώματα.
    Ευχαριστούμε για το κέρασμα αιντε δεν θα τα χασω ποτε τα κιλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ότι έχει ο ανθρωπος καλό είναι ψυχή μου έστω και κιλά η ανεχεια είναι καό πραγμα σε φιλώ

      Διαγραφή
  30. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΕΣ ΕΥΧΕΣ ΤΙ ΝΑ ΠΩ;;;;;;;;;;;;;
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΑΠΛΑ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΥΧΕΣ!
    ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγω πρέπει να πω πόσο σε ευχαριστω και ακόμη δεν βρεθήκαμε !!!

      Διαγραφή
  31. Καλημέρα!Χρόνια πολλά και καλά, πάντα με Υγεία!!Να είσαι πάντα ευτυχισμένη!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΕΝΑΔΑ,ΑΡΓΗΣΑ ΑΛΛΑ ΗΡΘΑ.ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙΣ!!!ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΥΓΕΙΑ,ΤΥΧΗ,ΚΑΛΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΟΜΟΡΦΕΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ!!!!
    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΔΩΡΟ ΣΟΥ,ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΣΑΣ ΔΕΙΞΩ ΟΛΑ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΠΟΥ ΕΛΑΒΑ ΣΑΣ ΤΟ ΧΡΩΣΤΑΩ ΑΛΩΣΤΕ ΚΑΙ ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗ!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εσύ σαν νουνα δεν θα με ξεχναγες ποτέ σε φιλώ να χαιρεσια και συ το ψαρακι σου !!!

      Διαγραφή
  33. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΆ ΚΑΙ ΚΑΛΑ!
    Είσαι μια γλύκα... σαν ένα στριφτό γλειφιτζούρι πολύχρωμο!
    Να είσαι πάντα ευτυχισμένη στις αγκαλιές των δικών σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα εσενα σου χρωστω πολλα καπελινα για να ταιριαζουν με το χρωματιστό γλειφιτζουρι λατρεμενη μου

      Διαγραφή
  34. χρόνια πολλά και ευτυχισμένα. Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Χρόνια πολλά και καλά Κάτια!!! Γεμάτα υγεία, αγάπη κι ευτυχία!!! ότι ποθείς σου εύχομαι!!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Κάτια μου ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ!!!!!!!!!!!1
    Τώρα είδα αυτή την ανάρτηση!!!!
    Μα να χάσω τα γενέθλιά σου!!!!
    Να είσαι πάντα καλά, αγαπημένη μου, ευτυχισμένη δίπλα στην όμορφη οικογένειά σου, χαρούμενη, καλότυχη και ευλογημένη!!!
    Πολλά πολλά φιλιά!!!
    Το καπελάκι μου το φόρεσα ήδη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

καλως όρισες !!!!!! Διαλεξε τα πιο χρωματιστά κραγιόνια σου και ξεκινα να γραψεις το σχολιο σου .......

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

H ΣΟΦΙΤΑ , ΑΤΙΣ ΥΒΡΙΣ ΝΕΜΕΣΙΣ !!!!!