μια Κυριακη με δώρα

  Εφτασε η ώρα της κλήρωσης  για τα δωρακια μας 

  τρια χειροποιητα βραχιολακια

 

 λοιπόν οι νικητριες μας απο τις 49 συμμετοχές  για τα γεννεθλια του MARILISE

Random Integer Generator

Here are your random numbers:
38 
Timestamp: 2013-03-24 15:51:31 UTC

tis annios 



Random Integer Generator

Here are your random numbers:
15 
Timestamp: 2013-03-24 15:53:26 UTC

creative journey deppy

σκεφτηκα να χαρίσω άλλο ένα δωρο λογων των γεννεθλίων μου με τα κοριτσια που μου έστειλαν ευχες

νικήτρια λοιπόν

Random Integer Generator

Here are your random numbers:
36
Timestamp: 2013-03-24 16:15:32 UTC

η TINA PIPPO  


Σας ευχαριστω πολυ πολυ για τις ευχες και την αγάπη σας  φίλες και φίλοι μην σταματησετε να ονειρευεστε !!!!

καλή Κυριακή

Σχόλια

  1. Συγχαρητήρια στα κορίτσια που κέρδισαν!
    Να είναι πάντα καλότυχες!
    Μπράβο και σε σένα που διοργάνωσες το giveaway!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω καλή μου φιλια και καλη συνεχεια του τριημερου

      Διαγραφή
  2. ...Νασαι καλα ματια μου..να τα χαρουν οι φιλες τα δωρακια..παντα χαρουλες..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΙΣ ΤΥΧΕΡΕΣ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. συγχαρητηρια στις τυχερες!!φιλακια πολλα Κατια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπητή μου Κάτια.
    Πέρασα για μια "καλημέρα", χρόνια πολλά σου και συγχαρητήρια στις κοπελιές που κέρδισαν.
    Νάσαι καλά καλή μου φίλη
    Την αγάπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητήρια στις τυχερές! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συγχαρητηρια στις κοπελες! Καλη αυριανη!

    Μαρουλοφιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σϋγχαρητήρια στις νικήτριες .Να χαρούν τα ωραία βραχιολάκια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευχαριστω πολυ πολυ!!!!
    Ειμαι πολυ χαρουμενη γιατι μετα απο μια πολυ κουραστικη μερα ειδα το μήνυμα σου !!!

    Να εισαι καλα γλυκια μου !!!!Σ ευχαριστω και παλι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολυ χαίρομαι που ήρθε στην κατάλληλη στιγμη σε φιλω

      Διαγραφή
  10. Παντα τυχερες...οι τυχερες Κατια μου... να ειανι στην ζωή τους και εσύ να εχεις την όρεξη να κανεις κι αλλους διαγωνισμους....φιλάκια πολλα καλή γιορτή για αυριο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω σμαραγδι μου τρέχω τώρα γιατί για άλλη μια φορα ετοιμαζόμαστε για την παρέλαση της μικρής τούτη τη φορα σε φιλω

      Διαγραφή
  11. Συγχαρητήρια στις τυχερές , να τα χαρούν και συ να δημιουργείς όμορφα πράγματα
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ευχομαι πολλές πολλές δημιουργίες !Χρόνια πολλά για αύριο νά περάσεις όμορφα!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Συγχαρητήρια στα τυχερά κορίτσια
    Υπέροχες δημιουργίες !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημέρα και χρόνια πολλά!!
    Συγχαρητήρια στις τυχερές νικήτριες!!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κάτια σ έυχαριστώ πολύ για το δωράκι...σου στέλνω μια μεγάλη καλημέρα κι ένα φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Συγχαρητήρια για τις νικήτριες αλλά και σε εσένα για τα δωράκια σου!

    Πολλά φιλάκια! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Glad to know your blog!! I follow you (290)!
    Have a good week! and my g+ for you...

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

καλως όρισες !!!!!! Διαλεξε τα πιο χρωματιστά κραγιόνια σου και ξεκινα να γραψεις το σχολιο σου .......

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

H ΣΟΦΙΤΑ , ΑΤΙΣ ΥΒΡΙΣ ΝΕΜΕΣΙΣ !!!!!