καλη Κυριακη


        Εάν αποσυνθέσεις την Ελλάδα, στο τέλος θα δεις να σου                            
                                            απομένουν



                                                                ένα αμπέλι
                                                                    μια ελιά,



                                                        κι ένα καράβι.




 Που σημαίνει: με άλλα τόσα την ξαναφτιάχνεις
ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΕΛΥΤΗΣ

Πηγή : http://www.gnomikologikon.gr/authquotes.php?auth=18#ixzz2P7yEBbqi

Σχόλια

  1. Καλή Κυριακή.ΟΙ δυο πατρίδες μου, η Ελλάδα μας και η Κύπρος πέρασαν και περνούν τόσα κι όμως απόδειξαν ότι τίποτα δεν της επηρεάζει.Πάντα βρίσκουν τρόπο και βγαίνουν νικήτριες! Γι αυτό και είναι αδελφές χώρες! Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. φιλια αγαπημενο μου Δελφινακι τουτοι οι τοποι είναι ενας καλο υπολοιπο Κυριακης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βέβαια, αυτός που θα κάνει την αναδημιουργία είναι ο άνθρωπος-Έλληνας, που ο Ελύτης εδώ τον έχει ως δεδομένο, και μακάρι να έχει δίκιο...
    Καλό υπόλοιπο Κυριακής marilise!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ακριβως Ανταιε μου αυτος ο ναθρωπς οερχηστρα που έχει τη δυναμη αρκει να το αποφασίσει να αφήσει τον αχαδερφισμο το στην άκρη και ενεργήσει σε φιλω καλε μου

      Διαγραφή
  4. ΚΟΝΤΕΥΟΥΝ ΝΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΥΝΘΕΣΟΥΝ!!!
    ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ;
    ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΜΝΕ ΚΑΛΥΤΕΡΗ;
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θελουμε να την κανουμε Ρενα μου μπορουμε να την κανουμε σε φιλω γλυκεια μου

      Διαγραφή
  5. Κάτια μου, πολύ δυνατός ο λόγος αυτός, μεταδίδει ενθουσιασμό και αισιοδοξία!!!!
    Καλή εβδομάδα να έχεις αγαπημένη μου φίλη!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. γαπητή μου Κάτια.
    Σοφά και διαχρονικά τα λόγια του μεγάλου Ελύτη. Μπορείς να την ξαναφτιάξεις την Ελλάδα μ΄ένα αμπέλι, μια εληά κι΄ενα καράβι.
    Αρκεί να μην έχεις στα πόδια σου τους Έλληνες πολιτικούς.
    Καλή σου βδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστά φίλε μου όπως είπε και ο Ανταιος εννοεί τον Έλληνα δεν υπολογίζει κανείς τα πολιτικά υβρίδια που μολύνουν ψυχές και εγκεφαλους σε φιλω

      Διαγραφή
  7. Ας την αποσυνθέσουμε λοιπόν. Ας την αποφλοιώσουμε, ας την απαλλάξουμε απ' τις υποκρισίες και τα φανταχτερά περιτυλίγματα. Να μείνει μόνο η ουσία μας. Μακάρι!....
    Καλό μήνα κοριτσάκι! Με ανοιξιάτικα χρώματα και ανανεωμένη διάθεση!
    Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθινή και απογυμνωμενη θάναι πολυ όμορφη και θαμαστε και εμείς χαρούμενοι και δημιουργικοί σε φιλω καρδούλα μου ευχαριστω για τις ευχές σου

      Διαγραφή
  8. Θα ήθελα εδώ να βάλω τι λέει ο Ελύτης ζωντανά για την Ελλάδα και την Ευρώπη αλλά δεν μπαίνει το βίντεο...
    Εύκολα το βρίσκεις στο you tube
    Ακουσέ το και θα καταλάβεις...
    Παιδεία χρειαζόμαστε
    Φιλάκια
    Σόφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα προσπαθήσω να το ανάβαση ειναι υπέροχο σε φιλω Σοφή μου καλο μας μηνα

      Διαγραφή
  9. Σωστότατο... Φιλάκια, καλό σου μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σπουδαίος Ελύτης !! Σοφά τα λόγια του !!
    Η συγκεκριμένη ρήση είναι αγαπημένη πηγή έμπευσης και την ζωγράφισα κιόλας !!
    Να σαι καλά, να χεις έναν χαρούμενο, ανθισμένο χαμόγελα Απρίλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Που να' ξερε ο Ελύτης τι απόγονοι θα του προέκυπταν...
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

καλως όρισες !!!!!! Διαλεξε τα πιο χρωματιστά κραγιόνια σου και ξεκινα να γραψεις το σχολιο σου .......

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

H ΣΟΦΙΤΑ , ΑΤΙΣ ΥΒΡΙΣ ΝΕΜΕΣΙΣ !!!!!