καλή Σαρακοστή !!!!

Χαθήκαμε ή πιο σωστά εγώ χάθηκα λίγο γιατί εσεις είσαστε συνέχεια εδώ !!!!

Καλή Σαρακοστή λοιπόν ας έχουμε με υγεία αλληλεγγύη και κατανόηση .

Τις μέρες τούτες που γιορταζε και το Marilise η φίλη Αλεξανδρα  Craftland μας χάρισε ένα απίστευτα  όμορφο βραβείο 

      δεν είναι υπέροχο τι λετε ?  

Το βραβείο συνοδεύεται  απο 4 ερωτήσεις και πρεπει να μοιραστει σε 10 φίλες και φίλους 


1. Ποια blogs επισκέπτομαι συνήθως.
Προσπαθώ να επισκεφτομαι όσα  περισσότερα γίνεται και δεν σας κρύβω πως κάθε βδομάδα προσπαθώ να γνωρίζω και κάποια καινούρια σπιτικά , πεστο περιέργια , πέστο κοινωνικότητα με ξετρελλάνει το καινούριο !
2. Γιατί δημιούργησα το blog μου.
Ετσι ξαφνικά δοκίμασα να φτιάξω ένα blog θαυμάζοντας τα δρωμενα φίλων που ήδη παρακολουθούσα και καθώς με καλοδέχτηκε η γειτονιά στρογγυλοκαθισα  η καλή σου και δεν θα φύγω  
3. Ποια είναι τα αγαπημένα μου θέματα.
Τέχνη , κατασκευές ζωγραφική , γραπτός λόγος , βιβλία , μαγειρική τόσα και άλλα τόσα όλα θάλεγα 
4. Μια λέξη που χρησιμοποιώ πάντα στο blog.
σας φιλώ , 


Λέω να το χαρίσω σε όλους και όλες όσες γιορτάζουν τούτο το μήνα !!!!!

και την στιγμή που έτρεχα να υτο δωρισω στη γιαγιά Κασσιανή τσουπ μου το ξαναχαρίζει και εκείνη , σε ευχαριστώ πολύ πολύ υπέροχο πλασαμτάκι !!!! 






Σχόλια

  1. Μαριλιζάκι μου
    Καλή Σαρακοστή !!!
    Χρόνια πολλά πολλά στο υπέροχο μπλογκάκι σου !!!
    Ευχαριστώ πολύ για το βραβείο θα το τιμήσω δεόντως !!!
    Σε φιλώ γλυκά
    Σόφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια Πολλά!...και να τα εκατοστήσει το blog σου Κάτια!
    το κερασματάκι σου απίθανο!
    Καλή Σαρακοστή και σε σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραίο και πρωτότυπο βραβείο!
    Καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κάτια μου σε ευχαριστώ που μου χάρισες και μένα αυτό το όμορφο βραβειάκι. Το παίρνω και θα το αναφέρω σε επόμενη ανάρτηση.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κάτια μου καλημέρα και καλή Σαρακοστή να έχεις!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή Σαρακοστή φιλενάδα μας!!! Χίλια μπράβο για το βραβείο!!! Αυξάνονται και πληθαίνουν τα άτιμα βλέπω!!! χα χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι πραγματικά πολύ όμορφο. Το παίρνω και φεύγω αφού γιορτάζω κι εγώ αυτό το μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευχαριστω πολυ για το βραβειο!

    Μαρουλοφιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλώς σε βρήκα κι εγώ κοπέλα μου στο δικό σου χώρο!
    Ζεστά αισθάνθηκα! Και φιλόξενα!
    Μου άρεσε και το μηνυματάκι που έχεις κάτω χαμηλά: "Διαλεξε τα πιο χρωματιστά κραγιόνια σου και ξεκινα να γραψεις το σχολιο σου ......."
    Τρελαίνομαι να ζωγραφίζω! :)))
    Σε φιλώ γλυκά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο!! Το έχω ήδη πάρει αλλά θα συμπεριλάβω και το όνομά σου μαζί με τα υπόλοιπα!

    Καλως σε βρήκα στο μπλογκ σου! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

καλως όρισες !!!!!! Διαλεξε τα πιο χρωματιστά κραγιόνια σου και ξεκινα να γραψεις το σχολιο σου .......

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

H ΣΟΦΙΤΑ , ΑΤΙΣ ΥΒΡΙΣ ΝΕΜΕΣΙΣ !!!!!