Καλή Αποκριά

κάποτε τα παιδάκια τα ντύνανε με στολές χειροποίητες  καλοραμμένες , και τις στολές αυτές τις φορούσαν χρόνια και καμάρωναν όλοι στην οικογένεια !!!!!

Έτσι  ντύθηκε ο καλός μου Πρίγκιπας

και εγώ cow girl φωτογραφίες τραβηγμένες απο επαγγελματίες φωτογράφους μιας αλλης εποχής   με τις σχετικές αφιερώσεις για τον καπετάνιο πάππου του , για το καπετάνιο πατέρα μου

άπο τότε ντυθήκαμε πολλες φορές και η Αποκρια ήταν και είναι  πάντα μια ιεροτελεστεία

Τα κοριτσάκια πάλι  απολαμβάνανε τις Αποκριές  πάρα πολύ , τόσο που οι στολές μένανε έξω όλο το χρόνο  και όποτε ερχόντουσαν φίλες για παιχνίδι μασκαρευόντουσαν και με κρύο και με ζέστη





Εχθές για άλλη μια φορά μασκαρεύτηκε η μικρή εκ των ενόντων  τσιγγάνα- τουρκογύφτισσα και μην μου πείτε εσείς όλες ότι δεν αναγνωρίζετε εποχές , δεκαετίεςς  και τόπους προέλευσις σε ρούχα παπούτσια και τσοβαίρια ( θα τανε και δέκα κιλά τα βραχιόλια  οι κολιέδες και τα μαλάματα )



Σημασία έχει αγάπες μου η διάθεση και όλα γίνονται  σας φιλούμε καλή Αποκριά με χαμόγελα και υγεία πάνω από όλα  


Σχόλια

  1. Το πιστεύεις ότι κι εγώ καουμπόισσα ντυνόμουν μικρή; Είχα και πιστόλια... Χεχε...

    Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου! Καλά έκανες και ντύθηκες και φέτος. Έτσι, σε πείσμα των καιρών...

    Καλή αποκριά και καλή Σαρακοστή, να περάσεις όμορφα! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή Αποκριά και καλή Σαρακοστή, Κάτια μου! Να περάσεις όμορφα και χαρούμενα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή Αποκριά, καλά Κούλουμα και καλή Σαρακοστή!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κάτια μου, μου θύμισες την αδερφή μου, που ντυνόταν καουμπόισσα!!!
    Τι όμορφη ανάρτηση!!
    χαχαχαααα και του χρόνου πες στη μικρή σας, είναι τέλεια!!!!
    Να περάσετε όμορφα αύριο και την καθαρή Δευτέρα!!!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κάτια μου πολλά μας θύμησες με τις στολές , οι σημερινές είναι τόσο εκ του προχείρου θα έλαγα μιας χρήσης
    Καλό τριήμερο , φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οι παλιές φωτογραφίες υπέροχες και σαν τεχνική και σας ποιότητα,θυμάμαι τις εβδομαδιαίες αλλά και τις μηνιαίες!!! Ομορφη η φωτο με την μαμά γλυκό κοριτσάκι!!! Να'σαι καλά και σου εύχομαι καλή Σαρακοστή!!!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όμορφο το ταξίδι που μας έκανες στο χρόνο!!!Γεμάτο γλυκές αναμνήσεις!
    Καλή Σαρακοστή!Να περάσετε υπέροχα αυτές τις μέρες!
    ❁Anna
    Snapshotjewellery

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα Κάτια μου!!!
    Καλές απόκριες να έχετε και καλή Σαρακοστή!!
    Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι όμορφες φωτογραφίες,εδικά οι ασπρόμαυρες!!!!
    Η Τσιγγάνα σούπερ!!!!
    Και του χρόνου!!!!
    Καλή Σαρακοστή!!!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αχ αυτές οι παλιές χειροποίητες στολές που έφτιαχναν οι μανάδες μας.
    Τι μας θύμισες.
    Καλή Σαρακοστή!
    Καλά να περάσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. θυμαμαι στην τεταρτη δημοτικου, στο αποκριατικο παρτι του σχολειου, ειχα μια συμμαθητρια που την στολη της-πριγκιπισσα-την ειχε ραψει η μαμα της.ακομα εχω αποτυπωμενες στο μυαλο μου λεπτομερειες απ'το φουστανι, τους φραμπαλαδες, φιογκακια που επαναλαμβανονταν, τί να πω, τοσα χρονια μετα και την εχω στο μυαλο μου σαν κατι πολυ πολυ ποιοτικο και φτιαγμενο με μερακι.οχι οπως τωρα που βρισκεις ευτελη υφασματα και στολες που μυριζουν πετρελαιο...καλα να περασουμε ολοι μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Υπέροχες οι παλιές φωτογραφίες Κάτια μου!!! Τι τέλεια που είσαι καουμπόισα!!! Μα και η στολή της τσιγγάνας, υπέροχη!!!
    Κι εμείς τις έχουμε έξω τις στολές όλο το χρόνο και παίζουμε :D
    Καλή Σαρακοστή!!! Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εξαφανίστηκα και σας έλειψα ..επέστρεψα και είμαι όλη δική σας ..χαχα ..έχω πήξει στη δουλειά ..μόνο αυτό έχω να πω ..κατά τ'άλλα καλά ..Ετοίμασε λιμοντσέλο ..το έργο τέχνης σε λίγο θα είναι έτοιμο ..σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. καλη Σαρακοστη...!!!πολυ ωραιες οι αποκριατικες φωτογραφιες σου!!και του χρονου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Και του χρόνου να είστε καλά και να "το κάψετε"!!!!! Πολύ όμορφες οι παλιές φωτογραφίες.... αλλά και η τσιγγάνα κορούλα σου υπέροχη!!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ωραίες οι φωτογραφίες και νοσταλγικές!
    Καλά κάνουν τα παιδιά και χαίρονται τις στολές τους!

    Καλή Σαρακοστή, φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. τι όμορφος ο πρίγκηπας..και οι φώτο απιθανες.. πάντα ωραία να περνάτε!! καλή Σαρακοστή!! και του χρόνου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

καλως όρισες !!!!!! Διαλεξε τα πιο χρωματιστά κραγιόνια σου και ξεκινα να γραψεις το σχολιο σου .......

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

H ΣΟΦΙΤΑ , ΑΤΙΣ ΥΒΡΙΣ ΝΕΜΕΣΙΣ !!!!!