Μεγάλη Παρασκευή

Κάθε τέλος είναι και μια αρχή! Κάθε σταύρωση και μια ανάσταση! Καλό Πάσχα!

Σχόλια

  1. Καλησπέρα Μarilise!
    Αξιωθήκαμε και φέτος να ζήσουμε τη Μεγάλη Πέμπτη!!!
    Να σου ευχηθώ και από δω
    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ
    και
    ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!!
    Να περάσεις όμορφα με τους δικούς σου ανθρώπους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή Ανάσταση και Καλό οικογενειακό Πάσχα, Κάτια μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό σας Πάσχα γλυκούλες μου!!!Καλή Ανάσταση! Να περάσετε υπέροχα όλη η οικογένεια!!φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Κάτια!

    Εύχομαι μιαν Όμορφη Ανοιξιάτικη Πασχαλιά!
    Να περάσεις υπέροχα με την οικογένεια σου!
    Φιλιά.
    Ζ.

    * Έχω μπερδευτεί λιγάκι με τα blogs σου. Δεν ξέρω ποιο έχω στο blogroll μου και με παραπέμπει αλλού για αλλού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή Ανάσταση, Marilise μου σε σένα και τους αγαπημένους σου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εύχομαι το μήνυμα της Ανάστασης να δώσει σε όλους μας δύναμη για μια νέα αρχή!! Την έχουμε ανάγκη!! Καλό Πάσχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ας δώσουμε παραταση στη διάρκεια της Ανάστασης
    κι ας περιορίσουμε την Σταυρωση που προηγείται στον ελαχιστο δυνατό χρόνο
    ωστε απλά να αποτελεσει το μοιραίο κι αναγκαίο Βήμα προς την ΑνΥψωση Εαυυτού και τη Δικαίωση της ΖΩΗΣ μας...


    καλή {επ}ΑΝΑΣΤΑΣΗ ..... σε κάθε επίπεδο ΖΩΗΣ!....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια Πολλά με υγεία και ευτυχια Κάτια, Καλή σας Ανάσταση!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΕΙΘΕ Η ΘΥΣΙΑ, Η ΣΤΑΥΡΩΣΗ ΚΑΙ Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΗΜΩΝ ΚΑΙ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΥ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΓΑΛΗΝΗ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ, ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ ΣΤHN ΚΑΡΔΙA ΣOY ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ ΣOY.

    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ

    ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλή Ανάσταση με υγεία και αγάπη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

καλως όρισες !!!!!! Διαλεξε τα πιο χρωματιστά κραγιόνια σου και ξεκινα να γραψεις το σχολιο σου .......

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

H ΣΟΦΙΤΑ , ΑΤΙΣ ΥΒΡΙΣ ΝΕΜΕΣΙΣ !!!!!