ένας λουλουδοδιαγωνισμός και μερικά βραβεία ακόμη


                                        φώς και χρώματα απο την βασίλισσα καμέλια


                    για τον διαγωνισμό της γλυκειάς AMARYLLIS
  η Ανοιξη της Μαρίας Αριάδνης 
 "Μπήκε ό Μάρτης  και  η άνοιξη σε μια έκρηξη ζωής γεμισε τον κόσμο με χίλια χρώματα . Ο ζωογόνος ήλιος παιχνιδίζει με το κύμα ζεστάινει την άμμο στην ακροθαλασσιά και στέλνει ένα γύρω μοσχομυρωδιές απο τα ανθισμένα πουρνάρια. Το βουιτό του αγριομελισσιού που τρέχει αχόρταγα να ρουφήξει το νεκταρ απο τη λουλουδιασμένη γη γίνεται μελωδία στα αυτιά μας"


ξανά λοιπόν θα πρέπει να αναφέρω 7 πράγματα για μένα

1. τον καλοκαιρινό έναστρο ουρανό ,
2. τις ανοιξιατικες μυρωδιές της βρεμένης γης
3. τα καλοσυνάτα βλέματα των ανθρώπων
4. τους περιπάτους χέρι χέρι στην ακροθαλασσιά
5, τα παιχνιδιάρικα άτακτα λερωμένα μουτράκια
6. τις χειμωνιάτικες νύκτες δίπλα στο τζάκι
7 τα γλυκα του κουταλιού όλα μα όλα


 
τα χαρίζω λοιπόν

στην  Βερονικούλα μας
 στην  ΑΜΑΡΥΛΛΙΣ 
στην Θώμη  
στην Princess και την πριγκίπισσα της
στην Marie -meraki
στο Φτιάχνω κάτι
στο Δελφινάκι
στην Ασπα
φίλες μου μοιράστε το και σεις που θέλετε ένα απο ταδυο ή και τα δυο μαζί μην διστάσετε κοπιάστε

σας φιλώ

Σχόλια

  1. Μου αρέσουν κι εμένα και τα 7 σου!!! Ευχαριστώ πολύ πολύ για το βραβείο!!! Πολλά φιλάκια & καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η πριγκίπισσα κι εγώ σε ευχαριστούμε για το βραβειάκι! Τρέχω αμέσως να το στολίσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ωωω κι αλλο βραβειακι σε διαστημα λιγων ημερων
    ειμαι πολυ χαρουμενη και ενθουσιασμενη (σαν μωρο χαχα)
    γιατι συμπτωματικα ηρθε σε μια στιγμη πολυ σημαντικη για το δελφινακι (αυριο κλεινει 10 μηνες στην ομορφη οικογενεια των μπλοκς) ευχαριστω καλη μου που με σκεφτηκες και μου το δινεις και μενα
    (νιωθω ασχημα, συγνωμη που το προηγουμενο που παρελαβα δε το δωσα κι εγω σε σενα, αλλα ηταν 10 ιστολογια μονο να το δωσουμε μακαρι να μπορουσα να το δωσω σε ολα)
    θα παρω το δευτερο με το γλυκακι,γιατι το πρασινουλι το εχω ηδη

    υγ---σε κουρασα με τη πολυλογια μου, συγνωμη
    καλο βραδακι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. κατια μου γλυκια μου ελλειψες!!!
    συγχαρητηρια για το βραβειο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ονειρομαγισουλα μου και συ μου ελειψες έχω έτοιμα τα πεταλουδακια μου αύριο θα στα αφιέρωσω

      Διαγραφή
  5. Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου!! Εύχομαι το μπλογκοσπιτάκι σου να γεμίσει πολλά πολλά ακόμη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω φυσικά αν δεν τα έχεις στα χαριζω σε φιλω

      Διαγραφή
  6. Καλή επιτυχία στην πανέμορφη βασίλισσα καμέλια σου, Κάτια μου! Συγχαρητήρια για τα βραβειάκια !
    Φιλάκια !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο λουλουδοδιαγωνισμος ήταν μια ευκαιρία να την απόλαυσω και εγω για μια ακομη φορά Μαριαννακι μου φυσικά αν δεν έχεις κάποιο απο τα βραβειακια το παίρνεις απο μένα σε φιλω

      Διαγραφή
  7. Να χαίρεσαι τα βραβειάκια σου και καλή επιτυχία
    στον διαγωνισμό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε φιλω Μαντρινα μου είδα πως τ´αχεις τούτα τα βραβεία καλη έπιτυχια και σε σένα

      Διαγραφή
  8. καλημερα...δες
    http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2012/04/blog-post_6255.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΤΙΑ ΜΟΥ!
    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΜΕΛΙΑ!!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλή σου επιτυχία!!! Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου γλυκούλα μου!!φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Απαντήσεις
    1. Καλή επιτυχία στον διαγωνισμό! Τα βραβειάκια σου Κάτια μου να
      τα χαίρεσαι! Καλή δημιουργική συνέχεια!...

      Διαγραφή
    2. Επίσης Χρυσούλα μου μην ξεχαστεις φεύγοντας πάρε οποίο βραβείο δεν έχεις

      Διαγραφή
  12. Ευχαριστώ!!!!!

    και εγώ λατρέυω τα παιχνιδιάρικα λερωμένα μουτράκια και τα σοκολατένια μουστάκια τους!!!

    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κάτια , συγχαρητήρια για τα βραβεία σου! Να είσαι πάντα καλά! Καλό Σ/Κ ! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κάτια μου, καλή επιτυχία στον διαγωνισμό και να χαίρεσαι τα βραβεία σου, γιατί τ'αξίζεις! Να'χεις ένα υπέροχο σ/κ, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ευχαριστώ πολύ για τα βραβεία Κάτια μου....να είσαι πάντα καλά...καλή επιτυχία στον διαγωνισμό...και καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλημέρα!! Ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή και το βραβείο!! Μόλις χθες απέκτησα κι εγώ την πρώτη μου καμέλια!! Δεντρίλιο να το ερωτευτείς!! φιλάκια πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

καλως όρισες !!!!!! Διαλεξε τα πιο χρωματιστά κραγιόνια σου και ξεκινα να γραψεις το σχολιο σου .......

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

H ΣΟΦΙΤΑ , ΑΤΙΣ ΥΒΡΙΣ ΝΕΜΕΣΙΣ !!!!!