ένα ακόμη παιχνίδι , αλλά και ένα ακόμη βραβείο



Γλυκοπαραμυθένια , καινούρια φίλη μου χάρισε ένα ακόμη βραβείο για δέστε το δεν είναι όμορφο
γλυκο και παραμυθένιο σαν και κείνη
 σκέφτηκα λοιπόν πως είναι τόσο μα τόσο λαχταριστό που θάθελα να το χαρίσω σε όλες και όλους όσους δεν το έχουν  και ιδιαίτερα
στη Σπυριδούλα μας  και στο ΣΚΡΟΥΤΖΑΚΟ που είχε γεννέθλια

Ακόμη θάθελα να ευχαριστήσω το νέο φίλο Βασίλη Παλάζη , που έχει ένα πολύ πολύ  ενδιαφέρον ιστολόγιο  ,  που με προσκάλεσε να παίξω το αγαπημένο μου παιχνίδι με τις ερωτήσεις . Δεν θα τον κακοκαρδίσω αν και το έπαιξα πρόσφατα  .

1.Πως επιλέγεις τους φίλους σου ;
Με βάσει την πρώτη εντύπωση από το καθαρό τους βλέμμα   και το ένστικτό μου ευτυχώς ή δυστυχώς  δεν έχω πέσει έξω μέχρι στιγμής ,
2.Θα έπαιρνες εκδίκηση αν το ταίρι σου ή κάποιος άλλος σε πλήγωνε πολύ και αν ναι πως;
 Εκδίκηση , δεν ξέρω αλήθεια, όμως θα πάγωνα και θα απομακρυνόμουνα ακαριαία
3.Θα πήγαινες τον πατέρα ή τη μητέρα σου σε γηροκομείο αν υπήρχε σοβαρός λόγος;
Ποτέ !!!!
4.Πως αντιδράς αν κάποιος που σε έχει ανάγκη σε "λιβανίζει" δημόσια;
Στρίβειν δια της αδιαφορίας   ( πως έλεγε η ταινία στρίβειν δια του αρραβώνος )
5.Αν σε έπιανε στα πράσα το ταίρι σου με άλλον ή άλλη, τι θα έκανες;
Δεν θα γινόταν γιατί θατόχα ήδη ξεκαθαρίσει το κουβαδάκι μου και σε άλλη παραλία
6.Θα δεχόσουν να κάνεις baby-sitting για κάποιο κολλητό ή κολλητή;
Μα φυσικά τόχω κάνει άπειρες φορές
7.Θα έκανες ποτέ σχέση από απόσταση (π.χ. μέσω facebook);
Δεν νομίζω αν εννοείς ερωτική ξενέρωτο   ακούγεται, διαδικτυακά παρέα μα ήδη κάνω
Αφού έτσι σε γνώρισα

8.Αν ο αδερφός ή η αδερφή σου έκανε απιστία θα το έλεγες στον ενδιαφερόμενο; Υπέθεσε πως είστε πολύ φίλοι.
 Με καμία  δύναμη θα μίλαγα όμως στον αδελφό ή την αδελφή μου να το ξεκαθαρίσει εκείνος ή εκείνη
9. Το ταίρι σου ανακοινώνει πως πρέπει να φύγει στο εξωτερικό για σοβαρό λόγο. Πως αντιδράς;
Απόλυτα φυσιολογικά αφού συμβαίνει συχνά και  για μακρινά χρονικά διαστήματα
10.Τι θα έκανες αν κάποιος κολλητός ή κολλητή ζητούσε δανεικά; Υπέθεσε πως δεν έχεις τα λεφτά αλλά μπορείς να τα βρεις. Θα κινούσα ουρανό και γη να τα βρω΄

11.Ποια είναι τα 5 τραγούδια της ζωής σου;

STRANGERS IN THE NIGHT , NIGHTS IN WHITE SATIN ,
 ΜΑΤΙΑ ΜΠΛΕ  , ΠΑΡΕ ΤΟ ΔΑΚΤΥΛΙΔΙ ΜΟΥ , ΤΖΙΒΑΕΡΙ ΜΟΥ



Απρίλη μου , πόσες ακόμη ομορφιές μου επιφυλάσσεις, φεύγω για λίγο στο νησί και θα σας ανταμώσω σύντομα σας φιλώ

Σχόλια

  1. Εύχομαι να περάσεις υπέροχα στο νησί σου!!!!!!!!Σ'έυχαριστώ πολύ και για το βραβείο και που με σκέφτηκες!Να είσαι καλά και καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σ ευχαριστω πολυ για το βραβειο που μου χαριζεις.Να εχεις παντα υγεια καιευτυχια στο σπιτικο σου.Το παιρνω γρηγορα και φευγω :)παω να το κρεμασω.Να εισαι παντα καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να περασεις καλα καλο πασχα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο για το βραβειάκι σου! Πολύ ωραίες οι απαντήσεις σου! Φιλάκια!!!

    http://beautystr.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. °º♫♫
    Páscoa é renascer.
    Feliz recomeçar!
    Feliz Páscoa!

    。°º..(
    。°º.(,)
    。°º|::::|.☆¸.¤ª“˜¨
    。°º|::::|)/¸.¤ª“˜¨˜“¨
    。°º|::¸.¤ª“˜¨¨˜“¨
    。˛º°%¤ª“˜¨¨
    °°º❊#ª“˜¨

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΤΙΑ ΜΟΥ ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΑΚΙ ΣΟΥ!!!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΗΣΕΣ.ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΛΑ ΣΤΟ ΝΗΣΑΚΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλά να περάσεις, Κάτια μου, με χαμόγελα και μυρωδιές νησιώτικες....
    Φιλάκια και καλή Ανάσταση

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

καλως όρισες !!!!!! Διαλεξε τα πιο χρωματιστά κραγιόνια σου και ξεκινα να γραψεις το σχολιο σου .......

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

H ΣΟΦΙΤΑ , ΑΤΙΣ ΥΒΡΙΣ ΝΕΜΕΣΙΣ !!!!!