Μεγάλη εβδομάδα

Του μέλλοντος οι μέρες στέκοντ' εμπροστά μας
σα μιά σειρά κεράκια αναμένα -
χρυσά, ζεστά, και ζωηρά κεράκια.
Οι περασμένες μέρες πίσω μένουν,
μια θλιβερή γραμμή κεριών σβησμένων·
τα πιο κοντά βγάζουν καπνόν ακόμη,
κρύα κεριά, λιωμένα, και κυρτά.

Δεν θέλω να τα βλέπω· με λυπεί η μορφή των,
και με λυπεί το πρώτο φως των να θυμούμαι.
Εμπρός κυττάζω τ' αναμένα μου κεριά.

Δεν θέλω να γυρίσω να μη διω και φρίξω
τι γρήγορα που η σκοτεινή γραμμή μακραίνει,
τι γρήγορα που τα σβυστά κεριά πληθαίνουν.

Κωνσταντίνος Π. Καβάφης




Σχόλια

  1. Marilise,να περάσεις όμορφα τις άγιες μέρες του Πάσχα
    Καλή Ανάσταση!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω Ελένη μου σου εύχομαι με την σειρά μου τα καλλίτερα

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφα τα λόγια σου στο blog μου.. Πολύ ωραίο και το ποιήμα του Καβάφη. Καλό Πάσχα να έχεις και καλή Ανάσταση σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραίος ο Καβάφης !! Καλή Ανάσταση, Κάτια μου ! Να περάσετε ένα καλό οικογενειακό Πάσχα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο Καβάφης εξαιρετικός...Καλό Πάσχα Κάτια μου...Να περάσετε όμορφα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Marilise να περάσεις μιαν Όμορφη Ανοιξιάτικη Πασχαλιά με την οικογένειά σου!

    * Το blog σου έγινε πολύ όμορφο!
    Φιλιά
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αγαπημένη μου Ζαμπια σε ευχαριστώ μα το στολίζετε εσείς οι φίλοι και οι φίλες μου σε φιλώ καλή ανάσταση

      Διαγραφή
  6. Καλό Πάσχα!!! Να είσαι πάντα καλά, με την καρδιά σου γεμάτη αγάπη... Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Marilise,ευχομαι ολοψυχα σε σενα και την οικογενεια σου Καλο Πασχα!!! Καλημερα ,ολη μερα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αμήν! Ας έχουμε οδηγό στη ζωή μας τα πάθη του Χριστούλη μας! Καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έχω ένα σωρό εκδόσεις των ποιημάτων του..... Δε χορταίνω να τον διαβάζω ξανά και ξανά!!!!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΚΑΤΙΑ ΜΟΥ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Marilise μου πολύ καλή η επιλογή του ποιήματος του Καβάφη γι αυτές τις ημέρες..
    Καλή Ανάσταση σου εύχομαι.. με αγάπη!

    υ.γ. δεν έχω ξεχάσει την πρόσκλησή σου, είχα την φαεινή ιδέα να απαντήσω στις όμορφες ερωτήσεις σου ζωγραφίζοντας και θα το κάνω γιατί με εμπνέουν έτσι κι αλλιώς. Χρόνο θέλω μόνο και δεν πουλάει κανείς:-)
    Να είσαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

καλως όρισες !!!!!! Διαλεξε τα πιο χρωματιστά κραγιόνια σου και ξεκινα να γραψεις το σχολιο σου .......

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

H ΣΟΦΙΤΑ , ΑΤΙΣ ΥΒΡΙΣ ΝΕΜΕΣΙΣ !!!!!