Το πασχαλινό μας βραβείο της εβδομάδας


Εφτασε η Μεγάλη βδομάδα 
και σας προτέινω να με ακολουθήσετε για να γνωρίσετε την μια και μοναδική Ρεγγίνα μας
Να τυλιχτείτε μέσα στις παλιές δαντέλες να περπατήσετε στους δρόμους και στα καντούνια του Νησιού της , να απολαύσετε τα λεπτά αρώματα των λουλουδιών και της ψυχής της .

η ίδια αυτοσυστήνεται 
" είμαι το ίδιο  βλέμμα της αθωότητας που αναζητά όπως και τότε .....
 Ανέμων δίχτυα ρίχνω στο αχανές στο πιο βαθύ άπειρο .........
Ταξίδια μέσα στο Απειρο Βλέμμα του Θεού και Αθωότητας παιδιού "

Μας προσκαλεί στο σαλονάκι της 
"όπου θα βρέιτε μια ήσυχη γωνιά του ουρανού που παίρνει όλα τα χρώματα που έχει η ψυχή . Εχει αστέρια και συννεφάκια αναπαυτικά ένα γύρω απο τους μπουφέδες με τα κεράσματα , έχει κια ένα γυάλινο βυθό με μαργαριτάρια και φιλντισένια  χτένια ξαποστάστε μέχρι να φτάσει γιατί θα σας ξαφνιάσεις ξανά  με το επόμενο ταξίδι της ..... Αχ αυτή η Ρεγγίνα μας


 το βραβείο της εβδομαδας λοιπόν για το μοναδικό αυτό κορίτσι που απλώνει τα δίχτυα του και μας σαγηνεύει 

Σχόλια

  1. Υπέροχη η πρόταση σου!Πρόσφατα ανακάλυψα το μπλόγκ της Ρεγγίνας και με μάγεψε!!!Συγχαρητήρια και για το βραβείο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πως να σ ευχαριστήσω κοντέσα μου;;
    Τι όμορφη ζεστή έκπληξη ήταν αυτή;
    Παίρνω με χαρά το μοναδικό ροζ μπουμπούκι και το τοποθετώ ως πολύτιμο στη θέση της καρδιάς.

    Καλή Ανάσταση
    και Αναστάσιμα φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπουμπούκια μοιράζεις, μπουμπούκια εισπράτεις!
      Χαίρομαι marilise μου που γνωρίζεις κι εσυ απο τη μεριά σου την Κόμησσα τση Κέρκυρας.
      ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΟΜΟΡΦΙΕΣ ΜΟΥ!

      Διαγραφή
    2. καλή μου Χαρά θησαυρός τα λόγια σου καλή ανάσταση

      Διαγραφή
  3. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗ ΡΕΓΓΙΝΑ!!!
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΑΝ ΤΟΥ ΚΕΡΙΟΥ ΤΟ ΑΓΙΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ ΣΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ ΧΩΡΙΣ ΣΤΑΛΙΑ ΣΚΟΤΑΔΙ!!!!ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα ήθελα Marilise μου να σου στείλω

    http://img-fotki.yandex.ru/get/5703/goroshcko-tatjana.16/0_51bcd_d270c496_L.jpg

    και
    http://img-fotki.yandex.ru/get/5604/goroshcko-tatjana.16/0_51bd1_e6769ff6_L.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κι ένα Κόκκινο αυγό για το τραπέζι της Λαμπρής:

    http://img-fotki.yandex.ru/get/4808/goroshcko-tatjana.17/0_51bdb_37bffd8c_L.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δες εδώ τα ευχαριστήρια:
    http://anemondixtia.blogspot.com/2012/04/blog-post_09.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ γλυκιά μου Ρεγγίνα είσαι ασυναγώνιστη με κάνεις και κοκκινίζω

      Διαγραφή
  7. Μπράβο Κάτια μου! Πολύ όμορφο το βραβείο σου στην Ρεγγίνα. Το αξίζει ! Το blog της είναι φανταστικό! Εύχομαι και στις δύο σας, Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!!
    Φιλάκια πολλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Απαντήσεις
    1. A!!! Γι'αυτό σε είχα χάσει...
      Καλό Πάσχα κορίτσι μου καλή Ανάσταση να κάνεις κοντά στην αγάπη των δικών σου.
      Φιλιά

      Διαγραφή
    2. Επίσης λατρεμενη μου Καρυ φιλία

      Διαγραφή
  9. Καλή Ανάσταση, με υγεία, αγάπη και ευτυχία! Εύχομαι ότι καλύτερο για σένα και την οικογένειά σου! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

καλως όρισες !!!!!! Διαλεξε τα πιο χρωματιστά κραγιόνια σου και ξεκινα να γραψεις το σχολιο σου .......

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

H ΣΟΦΙΤΑ , ΑΤΙΣ ΥΒΡΙΣ ΝΕΜΕΣΙΣ !!!!!