Καλοτυχία , απόλαυση , υγεία , ευθυμία , θαλπωρή ............ ελπίδα , όνειρα .....αγάπη Θυμηθείτε , να βρείτε τον τρόπο να εισβάλλετε στην ζωή αυτών που σας έχουν ανάγκη , χαρίστε τους ένα δύο ή και περισσότερα αγαθά , χαρίστε τους την αγάπη σας , το χάδι σας , την ζεστασιά σας !!!
Τι ωραία που τα λες Κάτια μου!! Ενα χάδι, μια κουβέντα είναι αρκετά καμιά φορά να μας σηκώσουν στα ουράνια!! Καλή χρονιά να χεις με υγεία και χαμόγελα!!! φιλάκια!!!
Πολύ σωστά τα λες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλή χρονιά να έχεις.
Φιλάκια ...
Η απλοχεριά κι η εκδήλωση των αισθημάτων
ΑπάντησηΔιαγραφήπ ο τ έ δεν έβλαψαν κανέναν!!!!!!!
Συμφωνώ μαζί σου
Χρόνια πολλά και Καλή Χρονιά
πολλά φιλιά
Τι ωραία που τα λες Κάτια μου!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνα χάδι, μια κουβέντα είναι αρκετά καμιά φορά
να μας σηκώσουν στα ουράνια!!
Καλή χρονιά να χεις με υγεία και χαμόγελα!!!
φιλάκια!!!
καλησπέρα,
ΑπάντησηΔιαγραφήΜονο Κυριακες των γιορτων, τις αλλες μερες;;;;;
καλη πρωτοχρονια!
Χρονια πολλα Κατια μου!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ Κάτια μου!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι γλυκιά ανάρτηση!!!
Εύχομαι Καλή πρωτοχρονιά!!!
Να είναι ευλογημένη, με υγεία και αγάπη!!!
Φιλιά πολλά!!
Πόσο όμορφα τα έγραψες !!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλή Πρωτοχρονιά, ότι επιθυμείς με το νέο έτος και να χαίρεσαι την οικογένειά σου !!!
Φιλιά !!
Καλή Χρονιά να έχεις Κάτια και να χαίρεσαι την όμορφη οικογένεια σου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα φιλιά μου
τρυφερή και συγκινητική η ανάρτηση σου -λόγια και φώτο
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλή χρονιά με υγεία και αγάπη