Νυχτα Αδολη !!!!!

εληξε το  Α συμποσιο ποιησης της φίλης μας Αριστεας  !!!

ερχομαι λοιπον να σας παρουσιάσω την δικη μου συμμετοχη !!!!!

 Νύχτα  Αδολη   ……

Νύχτα γλυκιά ζαλισμένη  στη σκιά της Αγάπης ….
Ανάμεσα σε κλαριά , ελιές και κυπαρίσσια ,  μαζεύεις μια χούφτα χιόνι
« Μύρισε »  λες .
Τα βήματα μας  βυθίζονται στο τέλειο  μονοπάτι
 Το λευκό,  το χωματένιο , το  ακίνητο 
 Στέκεσαι   ξαφνικά
« Άδειασε ο ουρανός » λες « άδραξε το Άστρο , αυτό οδηγεί τους ανέμους  »
Πέρα μακριά στη γυάλινη θάλασσα ,
Το κύμα σμίγει με την χρυσή άχλη  και ένα ασημένιο κοχύλι τα στεφανώνει .
Υψώνεις το χέρι , χαμογελάς  και τα δείχνεις
«Ταξίδεψε , πριν ανθίσουν τα δένδρα , εκεί είναι η Βηθλεέμ »
Ποια είσαι ? ποιος είμαι ?   
Δέλεαρ τα δώρα σου πριν ξεκινήσω το ταξίδι  !!!!!
Ποιος ξέρει αν ποτέ θα ξανασυναντηθούμε  !!!!!!


Σχόλια

  1. καλημερα φιλη!
    συγχαρητηρια για τη συμμετοχη σου!
    φιλακια! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχα λόγια !!
    "Αλήθεια ποιος ξέρει ;"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο Κάτια μου..κι εγώ θα έλεγα και το ταξίδι για το πραγματικό νόημα της ζωής συνεχίζεται...φιλάκια σου στέλνω και την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολυτάλαντη Κάτια μου,απλά υπέροχο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η συμμετοχή σου μου άρεσε πολύ! Θερμά συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το ξέρω Ελλη μου και σε ευχαριστω και παλι πολλα πολλα συγχαρητήρια σε σένα !!!!

      Διαγραφή
  6. Κάτια μου .. το συμπόσιο της ποίησης έβγαλε ταλέντα όπως και η δική σου όμορφη συμμετοχή..θερμα συνχαρητήρια σε όλους .. κέρδισε η ποίηση όπως λέει και η Αριστεα... φιλακια πολλα ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι Ρουλακι μου κεριδσε η ποιηση με υπογραφη Αριστεα !!!!! σε φιλω

      Διαγραφή
  7. Κάτια μου γλυκιά! Πόσο σε ευχαριστώ και για τη δική σου πανέμορφη συμμετοχή! Όλοι εσείς λαμπρύνατε αυτό το Συμπόσιο!
    Πολύ σε ευχαριστώ καρδιά μου!
    Φιλιά πολλά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγω σε ευχαριστω για την μποναδικη σου εμπνευση και την υπέροχη φιλοξενεία ομορφια μου !!!!!!

      Διαγραφή
  8. πολυ ομορφο, καλησπέρα.........
    εχεις καλλιτεχνική φλεβα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα τρυφερή μου Κάτια!! Συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου!!
    Να σαι καλά!! Καλό σ/κ!
    φιλάκια πολλά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ήταν όλα υπέροχα στο συμπόσιο
    τόσο οι συμμετοχές όσο και η φιλοξενία

    πολλά φιλάκια Κάτια μου....ευγενική μου ψυχή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κάτια μου, ευαίσθητη και πολυτάλαντη, σου δίνω τα ταπεινά μου συγχαρητήρια γι αυτό που έγραψες!
    Τα φιλιά και τις ευχές μου για τις μέρες που έρχονται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συγχαρητήρια Κάτια μου! Υπέροχη και η δική σου συμμετοχή στο συμπόσιο! :)
    Φιλάκια και καλό σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου...είναι πραγματικά υπέροχη!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφο το ποίημα σου!
    Καλές γιορτές σου εύχομαι και πολλά φιλιά σου στέλνω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μπράβο στην Αριστέα μας που αφιέρωσε γιορτή στην αγαπημένη της ποίηση και σε όσους στήριξαν την ιδέα της...Ωραίο το ποίημα σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

καλως όρισες !!!!!! Διαλεξε τα πιο χρωματιστά κραγιόνια σου και ξεκινα να γραψεις το σχολιο σου .......

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

H ΣΟΦΙΤΑ , ΑΤΙΣ ΥΒΡΙΣ ΝΕΜΕΣΙΣ !!!!!