το βραβειο της βδομαδας στη νεραιδονονα μου ???????

 Την φίλη μου την Αννα , το λατρεμενο αυτό το ζωντανο χείμαρο , τον αξιολατρευτο  ανεμοστρόβιλο , που διοργανωνει δρωμενα απο το πουθενα , που μας μαγεύει  με τις δημιουργίες της , την γνωριζετε ολοι , και ολοι γνωριζετε πως γιορταζε εχθές ,δεν γνωριζετε ομως πως οριστηκε αναδοχος μου , ετυχε δυο φορές να κληρωθω να κερδισω τα δωρα της , την μια φορα το Πασχα καιαλλη κια φορα τα χριστουγεννα   τυχαιο δεν νομιζω , απο τοτε η καλη μου νεραιδονονα  με φροντιζει σε καθε γιορτη  



ΕΙΜΑΙ ΜΗΤΕΡΑ ΤΡΙΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΖΩ ΣΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΑΚΡΙΤΙΚΟ Κ.ΝΕΥΡΟΚΟΠΙ.ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ Ο ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΟ ΘΕΛΕΙ.ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΩΡΑΙΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΞΕΦΕΥΓΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΣ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΟΥ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟ BLOG ΜΟΥ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΙΕΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΟΥ.ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ.







Προσυπογράφω ειναι αξιολατρευτη , μοναδικη  απολαυστε την !!!!!!!!



Σχόλια

  1. Μαρυλιζακι μου.. πραγματι η Αννα ειναι απο τα κορίτσια που αξίζουν το βραβείο σου εκτός απο τα ομορφα που κατασκευαζει τις αξίζει και μόνο που ζεί στο Νευροκόπι σ αυτήν την δύσκολη περιοχή της πατρίδας μας.. να είναι πολύχρονη.. της τα είπαμε και απο το μπλοκ της.. ΜΑΡΥΛΙΖ μου δεν ξεχσα τοβν διαγωνισμό απλα επειδή μας αφηνεις χρόνο θα τον κανω στις επόμενες μερες...φιλακια πολλα πολα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλακι μου μολις πηρα την καρτα σου και κατασυγκινηθηκα , εχεις δικιο για την Αννα και την υπεροχη οικογενεια της κρατουν καλα σε καιρια σημεια της πατριδας μας σε φιλω πολυ πολυ !!!!!!

      Διαγραφή
    2. Ξαναπερνώ για σου πώ τα συγχαρητήρια μου για την θεση στα τοπ μπλοκ του του άλλου σου μπλοκ μπραβο.. Κάτια μου... .χαρηκα που πήρες την καρτούλα μου με τις ευχές μου .. τις χρειαζομαστε αυτές τις μερες.. φιλακια παρα πολλα θα τα πούμε..

      Διαγραφή
  2. Περιηγήθηκα στο σπιτάκι της φίλης σου της Αννας και οφείλω να ομολογήσω ότι το καραευχαριστήθηκα.
    Ξεχειλίζει από ζωντάνια και δημιουργικότητα.
    Τις αξίζει και με το παραπάνω η βράβευση σου.
    Να είσαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Κάτια μου!! Αγαπημένη η Αννούλα μας!!
    Συγχαρητήρια για το βραβειάκι της!!
    Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. (✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫ Mετά απο πολύ καιρό λογω στρατου είπα να μπω στο σπιτικο μου για να σας ευχηθω!!Γιορτες ερχονται και περνω απο το σπιτικό σου να ευχηθω ΚΑΛΑ ΜΑΓΙΚΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ γεμάτα υγεία-αγάπη - ευτυχια.Οι Αγιες μέρες ας απαλύνουν τον πόνο σε οσους υποφέρουν και ας δώσουν σε όλους μας οτι πιο ανθρώπινο υπάρχει για να νιώσουμε όμορφα!!(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫Συγχαρητηρια για το βραβειο της!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟ ΜΠΛΟΚ ΤΗΣ...ΤΗΣ ΑΞΙΖΕΙ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ..ΟΜΟΡΦΗ Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΒΡΑΒΕΙΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ,ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΒΡΑΒΕΙΟ!!!!!ΕΙΝΙΑ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΚΑΙ ΣΥΓΚΙΝΗΤΗΚΟ ΝΑ ΣΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΕΝΑ ΒΡΑΒΕΙΟ,ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΕΡΧΕΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΕΚΤΙΜΑΣ ΚΑΙ ΑΓΑΠΑΣ!!!!
    ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΕ ΣΕΝΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΙΛΕΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΑΝ ΝΑ ΑΦΗΣΟΥΝ ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ!
    ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΕΣ ΝΑ ΕΣΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΟΜΟΡΦΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγώ που την γνωρίζω από κοντά..προσυπογράφω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

καλως όρισες !!!!!! Διαλεξε τα πιο χρωματιστά κραγιόνια σου και ξεκινα να γραψεις το σχολιο σου .......

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

H ΣΟΦΙΤΑ , ΑΤΙΣ ΥΒΡΙΣ ΝΕΜΕΣΙΣ !!!!!