της Ηρους τα ηθη !!!!



Δέχτηκα κάποτε και εγώ την πρόσκληση της Ηρούς , σε εκείνα τα πρώτα χρόνια τα φοιτητικά !!!!  Της  σεμνότυφης Ηρούς για μια παράσταση  στο θέατρο Απόλλων της πόλης .
Μην με ρωτάς , δεν θυμάμαι πια ποια παράσταση ήταν  !!!!
Σαν έσβησαν τα φωτά και σηκώθηκε η αυλαία , στα ριζά και στις σκιές του θεάτρου άρχισαν τα ζευγαρώματα και οι περιπτύξεις των ερωτευμένων . Χάδια , ψίθυροι , αγγίγματα , ανάμματα πάνω στα καθίσματα .  
Το πρωτόγνωρο θέαμα μας ξένισε ομολογώ και η σεμνότυφη Ηρώ  , εκείνη που οργάνωνε απόλυτα την καθημερινή της ζωή , που καλουπωνόταν σε όλες τις συνθήκες , που έβαζε στόχους , σχολίαζε χαμηλόφωνα όλη την ώρα , κατακρίνοντας την παραλυσία των ηθών , χαρακτήριζε  χυδαιότητα τα αγγίγματα  στροβιλίζοντας  σαν περισκόπιο πάνω στο βελούδινο κάθισμα της .
Διάλεξε τότε τις πιο περίεργες  τις πιο παράξενες λέξεις , ως γνήσια φοιτήτρια της φιλολογίας για να χαρακτηρίσει τα ερωτικά συμπλέγματα , και την αδιαφορία των υπολοίπων θεατών που απλά παρακολουθούσαν την παράσταση  .  Τα ερωτικά  συμπλέγματα , οι καταπατητές της δημοσίας αιδούς , ατάραχα , εξακολουθούσαν ηδυπαθώς .και οι θεατές από την άλλη ούτε έμπαιναν στο πειρασμό να γυρίσουν από περιέργεια . Και άναβε η σεμνότυφη Ηρώ και κόρωνε !!!!!
« Αυτή είναι η πραγματική έννοια της φιλαυτίας   , υπέρμετρος εγωισμός και από τις δυο πλευρές , δίχως ίχνος φιλαλληλίας   , για να μην ξεχνάμε και την γλώσσα μας χρυσό μου . Δεν αντέχω άλλο αυτή τη πόλη , δεν αντέχω τόση  ξετσιπωσιά ……… » λαρύγγιζε  η σεμνότυφη Ηρώ καθώς τρέχαμε να φυλαχτούμε από την ανοιξιάτικη ξαφνική βροχή   και να απολαύσουμε την καθιερωμένη κρέμα στο σταθμό μαζί με τους υπόλοιπους της παρέας  .
 Να μην κοίταζες Ηρώ , δεν είναι απαραίτητο να ταυτίζονται οι απόψεις μας  και κάτι ακόμη  εγώ τελείωσα θετική κατεύθυνση !!!

 








Inline image 1

Σχόλια

  1. Βρε την Ηρώ, που τόσα είδαν τα μάτια της κι απόειδε!
    Μπράβο για τη συμμετοχή σου, Κάτια μου! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου Κάτια μου
    Έτσι για να μαθαίνουμε...

    Σε φιλώ γλυκά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου Κάτια μου.
    Πολύ χαριτωμένη η ιστορία σου με την χαμηλοβλεπούσα Ηρώ.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και τα δικά μου συγχαρητήρια Κάτια μου!
    Ο επίλογος πολύ ευρηματικός!
    Πολύ χαίρομαι που φτιάχνουν ιστορίες οι λέξεις μας.
    Να'σαι καλά Κάτια μου γλυκιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κάτια συγχαρητήρια για μια ακόμα συμμετοχή σου σε ένα από τα πιο αγαπημένα, για μένα, δρώμενα εδώ της γειτονιάς.
    Κάθε φορά και μια καινούργια έμπνευση.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχη συμμετοχή και διευκρίνηση της λέξης "φιλαυτίας" .Ξέρεις πολλές φορές εγώ με την " πεπαλαιωμένη καθαρεβουσιάνικη" μόρφωση βλέπω ανθρώπους στη τηλεόραση α μεταχειρίζονται λάθος τις έννοιες των λέξεων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλημέρα αγαπημένη μου
    συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου
    ιδιαιτερη και ευρηματικη θα τολμησω να πω
    ο επιλογος μου αρεσε πολυ

    φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου, Κάτια μου.
    Όμορφο κείμενο, το διασκέδασα πολύ. Άπαιχτη η Ηρώ!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Βρε, την Ηρώ! Πάντως, αν και της θεωρητικής κατεύθυνσης κι εγώ, μαζί της δεν ταυτίστηκα!!!
    ;-) χαχα!
    Μπράβο, κορίτσι μου! Πολύ όμορφη η συμμετοχή σου!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δύσκολη η... θετική κατεύθυνση!
    Μπράβο για τη συμμετοχή σου, η Ηρώ είχε να πει πολλά!
    Καλή συνέχεια, Κάτια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κάτια μου συγχαρητήρια πολλά για την υπέροχη ιστορία σου και σε ευχαριστώ πολύ για όλα!!
    Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πόσο όμορφη ιστορία Κάτια μου και πόσο δυσκόλεψε τη βαθμολογία... ;-)
    Όσα χρόνια κι αν μεσολαβήσουν από τις σχολικές αίθουσες δε γίνεται με ένα τέτοιο κείμενο να μην ταυτιστεί κανείς με την Ηρώ σου!
    Το απόλαυσα το κείμενο!
    Σε φιλώ γλυκά, με την αγάπη μου
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Βρε την Ηρώ την χαμηλοβλεπούσα!!!! Κάτια μου μπράβο σου για την συμμετοχή σου!! Περιεκτική και μες στον νόημα!! Να σαι καλά γλυκειά μου!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

καλως όρισες !!!!!! Διαλεξε τα πιο χρωματιστά κραγιόνια σου και ξεκινα να γραψεις το σχολιο σου .......

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

H ΣΟΦΙΤΑ , ΑΤΙΣ ΥΒΡΙΣ ΝΕΜΕΣΙΣ !!!!!