το βραβειο της εβδομαδας εκφραζεται !!!!!!

το βραβείο της εβδομάδας λοιπόν όπως όλοι και όλες καταλάβατε χαρίζεται στην μια και μοναδική Κικη μας !!!


Στην Κική Κωνσταντίνου λοιπόν , ένα χαρούμενο πλάσμα από την Εύβοια   , που με απίστευτη χάρη  μας κατακτά με την έκφραση της είτε μέσω του ιστολογίου  της , ή ακόμη και με τα σχόλια της στην γειτονία μας !!!!!! Εγω προσωπικά ειμαι πολυ χαρουμενη που ανηκω στους εκφραστικούς της φίλους !!!


                                                            






Σχόλια

  1. αει στο καλο! δε το περιμενα!
    καταχαρηκα τωρα! μολις το ανακαλυψα και θα κατουρηθω απο τη χαρα μου!
    χαχαχαχα
    ναι ναι χαιρομαι πολυ και το δηλωνω!
    ειναι το καλυτερο δωρο για μενα! ειλικρινα! η καλυτερη έκπληξη που θα μπορουσα να εχω! δε το περιμενα! <3
    ευχαριστω πολυ πολυ! για τα ομορφα λογια, το ομορφο βραβειο! τη σκεψη! για ολα!
    ενα μεγαλο ευχαριστω και μια τεραστια ηλεκτρονικη αγκαλια σου στελνω! <3

    η χαρα και η ευχαριστηση ειναι ολη δικη μου αγαπημενη μου! εισαι γλύκα! :)

    ευχαριστωωωωωωωω! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και ειδα την αναρτηση πριν μου το πεις, οποτε καταλαβαινεις πως η χαρα και η εκπληξη ηταν ακομη μεγαλυτερη! χιχιχιχιχι

      μ αρεσει το βραβειο που εκφραζεται σημερα! ;)

      Διαγραφή
  2. Ωραία επιλογή Κάτια μου για το βραβείο της εβδομάδας στην Εκφρασούλα.
    Να είστε καλά και οι δυο σας.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Tην αγαπάμε πολύ την Κικού και αξίζει πραγματικά το βραβείο της εβδομάδας γιατί είναι ένα γλυκό πλάσμα που χαρίζει αισιοδοξία και καλοσύνη!
    Πολλά φιλιά και στις δύο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χιχιχι! Πιο πολύ γέλασα με τον ενθουσιαμό της Κικής μας!!
    Της αξίζει και με το παραπάνω το πανέμορφο αυτό βραβείο! Είναι σπάνιο παιδί!
    ΣΜΟΥΤΣ, Κάτια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φυσικά και το αξίζει η αγαπημένη μας Κική! Μας εκφράζει ...απόλυτα!
    Μπράβο Κάτια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κική μου, σου αξίζει και με το παραπάνω αυτό το βραβείο!!!
    Μπράβο Κάτια, γιατί πραγματικά η Κική είναι ένα υπέροχο πλάσμα!!!
    Φιλιά και στις δυο σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Της αξίζει το βραβείο γιατί έχει πάντα κάτι σοβαρό να εκφράσει
    και προτρέπει να εκφραστεί κανείς...
    Φιλάκια κορίτσια μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η αγαπημένη όλων φίλη μας Κικίτσα το αξίζει πολύ και να 'ναι πάντα καλά... θερμά συγχαρητήρια και χαίρομαι πολύ που βρέθηκε στο δρόμο μου!Κάτια μου κι εσύ να 'σαι πάντα καλά... έπεσα-όπως φαίνεται-στην καλύτερη κι εκφραστικότατη επιλογή σου!!!Καλό ξημέρωμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. τι ωραια ιδεα ασε που τ συγκεριμενο ειναι αξιολογο μπλογκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φίλοι μου καλημερα! Ευχαριστω μεσα απο την καρδια μου για τα καλα σας λογια! Ευχομαι παντα να με αγαπατε τοσο! Να καταφερω δηλαδη να κρατησω αυτη σας την αποψη για παντα! Στοιχημα με τον εαυτο μας ειναι κι αυτο! Φιλακια πολλα σε ολους! Ευχαριστω και παλι πολυ! Με τιματε και με συγκινειτε παντα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ψυχούλα!
    Μικρού παιδιού ψυχούλα!
    Μπράβο Κάτια μου♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αριστέα μου και Αριάδνη μου ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σας λόγια! Ευχαριστω μεσα απο την ψυχη μου!

    Κατια μου http://ekfrastite.blogspot.gr/2014/12/blog-post_18.html αυτη η αναρτηση σε αφορα! Και εσενα και ολους τους εκφραστικους μου φιλους!

    Φιλακια πολλα! Καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Και βέβαια της αξιζει της εκφραστική μας φιλης . Κατια μου το βραβειο... ειναι απο τα πιο αισιόδοξα και γεματα καλοσυνη ατομα της παρέας... μας εκφραζει απολυτα η βράβευσή της χαιρομαι που της το αφιερωσες.. μπραβο Κική μου.. φιλακιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σμαραγδενια μου φιλη ευχαριστω παρα παρα πολυ! Καλες γιορτες να εχεις! Με υγεια χαρα και αγαπη! Φιλακια πολλα πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

καλως όρισες !!!!!! Διαλεξε τα πιο χρωματιστά κραγιόνια σου και ξεκινα να γραψεις το σχολιο σου .......

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

H ΣΟΦΙΤΑ , ΑΤΙΣ ΥΒΡΙΣ ΝΕΜΕΣΙΣ !!!!!