18 χρονων !!!!!




Τρείς αδελφές 
τρεις αδελφές , τριπλή χαρά ,
τρεις αδελφές , τριπλό καμάρι ,
κάποια καρδιά , που λαχταρά ,
σας βάφτισε , ροδιάς κλωνάρι

 Κι είπα την πρώτη ανοιχτό 
τριαντάφυλλο μ' εκατό φύλλα 
για κάθε φύλλο ξενυχτώ
μ' απόκρυφην ανατριχίλα


Στο ίδιο η δεύτερη κλωνί 
είναι μπουμπούκι διπλωμένο,
κάθε καρδιά γιαυτό πονεί ,
κι εγώ ΄....ν ανοίξη περιμένω 

Κι η πιο μικρή  -Τι να γενώ 
μόσα η καρδιά μου έχει πάθη
η πιο μικρή-πονώ ,πονώ 
η πιο μικρή ήταν τ΄αγκάθι !


Όταν γεννήθηκε η τρίτη μου κόρη , η Σελένα , μια φίλη της μητέρας μου ,μου χάρισε αυτό το ποίημα του Γρυπαρη  γραμμένο σε πάπυρο με καλλιγραφικά γράμματα . Απο τότε βρίσκεται μέσα στο γραφείο μου σε περίοπτη θέση και απλά σήμρα σκέφτηκα να το μοιραστώ μαζί σας  σημερα που το αστερι μας γινεται  18 χρονων   !!!!! 






Σχόλια

  1. ooooo να τη χαιρεστε την κουκλα σας!
    να ειναι γερη δυνατη και ευτιχισμενη!
    φιλακια πολλα πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια της πολλά σαν ρόδο
    να ευωδιάζει και στη χαρά να δίνεται!!!

    φιλάκι και στις δύο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να τη χαίρεστε!!!
    Χρόνια της πολλά και να είναι πάντα γερή και τυχερή!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μα είναι υπέροχη η αφιέρωση στην τριτοκόρη σου (Σελένα νομίζω...) Να την χαίρεστε , να την καμαρώνετε και να είναι η παρουσία της ευωδιά και ομορφιά τριαντάφυλλου
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια της πολλά! Να είναι γερή και ευτυχισμένη!
    Κι εσείς να τη χαίρεστε και να την καμαρώνετε, Κάτια μου!
    Φιλιά πολλά, καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. να τα εκατοστήσει με υγεία και να εκπληρώσει όλα τα όνειρά της!
    Να τη χαίρεστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να τη χαίρεσαι τη νεραΐδά σου, κορίτσι μου!!!
    Όλα καλά να είναι πάντα στη ζωή της! Στις ζωές σας!!
    ;-)
    Φιλάκια πολλά-πολλά!
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή


  8. Muita felicidade, sempre!

    O Natal está chegando... o amor, chamado Jesus, nos pede permissão para entregar toda a paz e felicidade que nos são destinadas.

    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    °。✿⊱。。

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να την χαίρεσαι Κάτια μου. Να είναι πολύχρονη, πάντα χαρούμενη και ευτυχισμένη.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρόνια πολλά στην όμορφη Σελένα σας, Κάτια μου!!!!! Υγεία, ευτυχία και χαρά να έχει πάντα, να σας χαίρεται και να την χαίρεστε!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κούκλα η Σελένα σας Κάτια μου!!
    Χρόνια της πολλά και να είναι πάντα γερή και τυχερή!
    Νά τήν χαίρεστε!!Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια της πολλά να είναι γερή και πάντα να έχει την καλή τύχη με το μέρος της!!! Να την χαίρεστε και να παίρνετε χαρά από τα χαμόγελάτης Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να τη χαιρεστε και να εχει υγεια και ευτυχια στη ζωη της!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αφηνω παλι τις ευχες μου και σε αυτη την αναρτηση.Καλα Χριστουγεννα να περασετε με υγεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Υπέροχη η αφιερωση σου στην μικρή Σελενα Κατια μου να την χαιρεστε και να την καμαρωσετε οπως αγαπάτε ολοι σας ειναι μια κούκλα..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΧΡΟΝΙΑ ΤΗς ΠΟΛΛΑ..!!!!! φιλακιααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Nα το χαίρεσαι το κοριτσάκι σου,
    όλα να τα χαίρεσαι και να τα καμαρώσεις όπως θέλεις.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύχρονη, να τη χαίρεστε και να 'ναι πάντα καλά!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Να την καμαρώνετε πάντα ευτυχισμένη την κουκλίτσα σας !
    Καλότυχη και καλά συναπαντήματα στη ζωή της !!
    Φιλιά
    Σόφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Να είναι πολύχρονη η κόρη σου με υγεία, χαρά και ευτυχία!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Να χαίρεστε την κούκλα σας!!!!!!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Να την χαίρεσαι την κούκλα σου
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. χρόνια της πολλά, να την χαιρεσαι....
    καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αχ Παναγία μου τι κούκλα είναι;;
    Να την χαίρεσαι να είναι πάντα γερή και ευτυχισμένη και όλα της τα όνειρα να γίνουν πραγματικότητα μέσα από την καρδιά μου!
    Να της δώσεις ένα φιλί και από εμάς!
    Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. σας ευχαριστω με ολη μου την καρδια λατρεμενες μου φίλες και φίλοι και εσεις να χαιροσαστε τις ομορφες οικογένειες σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Να το χαίρεσαι το κοριτσάκι σου το γλυκό.
    Να είναι πάντα καλά και χαρούμενη

    Καλές γιορτές και να χαίρεσαι την οικογένειά σου.

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πολύχρονη και ευτυχισμένη!!!!
    Εμ Κάτι ήξερα που ήρθα και από εδώ να ευχηθώ, φαντάστηκα πως κάτι καλό θα είχες!!!!!
    Φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. "Tα 18 σου χρόνια, σαν ανοιξιάτικο λουλούδι..." Καλότυχη κι ευτυχισμένη η Σελένα, να είναι γερή , να δώσει και να πάρει απέραντη αγάπη....Καλές γιορτές και κάθε καλό στην οικογένεια και τους αγαπημένους σου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

καλως όρισες !!!!!! Διαλεξε τα πιο χρωματιστά κραγιόνια σου και ξεκινα να γραψεις το σχολιο σου .......

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

H ΣΟΦΙΤΑ , ΑΤΙΣ ΥΒΡΙΣ ΝΕΜΕΣΙΣ !!!!!