σε ολους του κοσμου τις Μαρίες !!!!!!

στους Μαριους και στις Μαρίες , στους Παναγιωτηδες και τις Δεσποινες που γιορταζουν

και στο δικο μου κοριτσακι , την πρωτοκορη , τον αγγελο μου , που απο δικη μου επιλογη το πρωτο συνθετικο του ονοματος της ειναι Μαρία

                               που λατρευει τις δαντελες , τα βιβλια , τα αρωματα, τα αερινα φορεματα

                      τις τσιχλοφουσκες τα carousel , τον καρυοθραυστη και ολα τα vintage
                                    την pink lemonade , pink martini , pink champagne
                                                   
                                                      Στη Μαρια Αριαδνη  !!!!!


                                                              ΧΙΛΙΕΣ ΕΥΧΕΣ  !!!!!!!!!!

Σχόλια

  1. Xίλιες ευχές και από εμάς!
    Να είναι πάντα γερή και ευτυχισμένη και όλα της τα όνειρα να γίνουν πραγματικότητα!
    Είναι μια γλύκα!
    Πολλά φιλιά και στις δύο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να την χαίρεσαι Κάτια μου και να την καμαρώνεις όπως εκείνη θέλει!!! Τα φιλιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να την χαίρεσαι την κούκλα σου,χρόνια πολλά και από μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια της πολλά!!!με πολύ υγεία και αφθονες pink χαρές!!!! φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ...καλημερα ματια μου..αερινα..ξωτικα φιλια..σας στελνω..και την πρωτοκορη σου..ακομα πιο πολλα..μα πιο πολλα και λατρεμενα στην δικια μου Κορη..ναστε καλα..ευλογημενο σ.β...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να την χαίρεσαι την κούκλα σου, Κάτια μου!!!!!! Χρόνια της πολλά!!!!
    Σ'ευχαριστώ πολύ και για τις δικές σου ευχές!!!!
    Φιλάκια πολλά και καλή Κυριακή!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χίλιες ευχές και από εμένα, γερή καλότυχη κι ευτυχισμένη !!!Φιλιά και καλή Κυριακή !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να τη χαίρεσαι και να την καμαρώνεις! Χρόνια της πολλά!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

καλως όρισες !!!!!! Διαλεξε τα πιο χρωματιστά κραγιόνια σου και ξεκινα να γραψεις το σχολιο σου .......

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

H ΣΟΦΙΤΑ , ΑΤΙΣ ΥΒΡΙΣ ΝΕΜΕΣΙΣ !!!!!