το βραβειο της εβδομαδας στη Γιάννα μας !!!!!!!

Γνωρισα την Γιαννα πολυ πολυ προσφατα , μην σας πω στη αρχη τουτου του μηνα μεσα απο το χριστουγεννιατικο πανηγυρι του Stars and icicles .





Διαλεξα λοιπον να σας την γνωρισω γιατι ανατρεχοντας αυτοπροσκλητη , στο ιστολογιο της το Ημερολόγιο μιας μαμας , ενοιωσα να με αγγιζει με περισση τρυφερότητα  το ολοζωντανο αυτο πλασμα ,δινοντας μου μαθηματα ζωής με τον πιο διακριτικο τροπο !!!!!

Είμαι η μαμά Γιάννα. Έχω ένα υπέροχο αγοράκι 12 μηνών και έναν ακόμα πιο υπέροχο σύζυγο. Πριν ζήσουμε την απόλυτη ευτυχία περάσαμε εξαιρετικά δύσκολα χάνοντας δυο αγγελούδια σε προχωρημένη εγκυμοσύνη. Καταφέραμε να το ξεπεράσουμε, να είμαστε μαζί πιο δυνατοί από πότε και να κρατάμε πλέον στην αγκαλιά μας το τρίτο αγγελούδι μας. Μέσα από όλα αυτά κατάλαβα πως η μητρότητα είναι ο προορισμός μου σε αυτή τη ζωή. Εδώ εκτός από το να καταγράφω τις σκέψεις μου, τις ανησυχίες μου και γενικότερα τις εμπειρίες μου τώρα που το όνειρο μου να γίνω μανούλα επιτέλους πραγματοποιήθηκε, ταυτόχρονα σκοπός μου είναι να εμπνεύσω όσες μανούλες έχουν περάσει παρόμοιες δυσκολίες να μην το βάζουν κάτω και να παλέψω με όλη τη δύναμη την ψυχής μου να πάψει να όλο αυτό το ταμπού σχετικά με τη βρεφική θνησιμότητα και να προτείνω τρόπους στήριξης μιας μανούλας που είχε την ατυχία να ζήσει μια τέτοια τραγική στιγμή στη ζωή της, από τον κοινωνικό της περίγυρο. Ας συστηθώ λοιπόν ξανά: Είμαι η μαμά Γιάννα- μαμά δυο αγγέλων και ενός μαιμουδιού. Ελάτε να γνωριστούμε...



                                       Γιαννα , ειμαι πολυ χαρουμενη που σε συναντησα !!!!!!!!

Σχόλια

  1. Κουκλίτσα μου γλυκιά, τι ευχάριστη έκπληξη και τι όμορφη παρουσίαση <3 Σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ομορφια μου εσυ εισαι τοσο ξεχωριστη και σου αξιζουν πολλα !!!!!!

      Διαγραφή
  2. Να χαρεί το βραβείο της η Γιάννα!!!! Πραγματικά της αξίζει!!!!
    Πολλά μπράβο και σε σένα Κάτια μου που μας φέρνεις κοντά σε αξιόλογους ανθρώπους!!!
    Γλυκά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγκλονιστική εμπειρία! Ήταν πολύ δυσκολο και κατι που δεν θα ξεχασεις ποτε Γιάννα μου, αλλα θα ηρεμησεις τωρα με το μωρακι σας! Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ... ... και...
    καλή επιτυχία στο μπλογκ της...
    σίγουρα είναι υπεροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ✿✿ミ
    ۵ Olá, amiga!


    ✿ミ
    ╭✿╯Bom fim de semana!
    ╰✿╮Beijinhos

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

καλως όρισες !!!!!! Διαλεξε τα πιο χρωματιστά κραγιόνια σου και ξεκινα να γραψεις το σχολιο σου .......

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

H ΣΟΦΙΤΑ , ΑΤΙΣ ΥΒΡΙΣ ΝΕΜΕΣΙΣ !!!!!