Το είδα και ξεσηκωθηκα , μου φανηκε ξεχωριστό μοναδικό και το μοιραζομαι μαζί σας !!!!!
Από 25 /11 και έως την Πέμπτη 5 /12 θα περιμένω τη συμμετοχή σας στο mail μου tea_airis@yahoo.gr με το ποίημα σας, βασισμένο στις λέξεις: Βηθλεέμ, άστρο ή αστέρι, μονοπάτι
Καλημέρα γλυκιά μου φίλη! Έχασα επεισόδια..που να συμμετάσχω με τις λέξεις αυτές σε..διήγημα ή ποίημα;Γράψε και έρχομαι να ξαναδώ..
ΑπάντησηΔιαγραφήΑχτιδα μου , πατησε πανω στο εικονιδιο και θα σε ταξιδεψει αμεσως στο διαγωνισμό ποιησης στην φιλη μας την Αριστεα σε γλυκοφιλω !!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλα κανεις και το αναδημοσιευεις!
ΑπάντησηΔιαγραφήνα ακουστει παντου!
φιλακια φιλη!
ζεστο φιλακι Κικη μου !!!!!i
ΔιαγραφήΩ! Σε ευχαριστώ πολύ Κάτια μου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλή έμπνευση σε όλους!
Φιλάκια!
φιλια ψυχή μου !!!!!
ΔιαγραφήΦιλάκια πολλά τρυφερή μου Κάτια!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήφιλακια Μαριλενα μου !!!!
Διαγραφήκαλο απογευμα...... φανταζομαι ειναι ενας διαγωνισμος φιλου...........
ΑπάντησηΔιαγραφήπατησε την εικονα και θα βρεθεις στο συμποσιον φιλια
Διαγραφήωραία η ιδεα της Αριστέας μας.... μου άρεσε που το αναδημοσίευσες
ΑπάντησηΔιαγραφήσε ευχαριστω πολυ Δελφινακι μου !!!!
ΔιαγραφήΌμορφη ιδέα
ΑπάντησηΔιαγραφήΕλπίζω να τα καταφέρω και να γράψω κάτι
Φιλάκια ...
ειμαι σιγουρη !!!!!
ΔιαγραφήΔεν το'χω με την ποιηση γι'αττο θα περιμενω να διαβασω τα δικα σας δημιουργηματα!
ΑπάντησηΔιαγραφήγιατι δεν δοκιμαζεις ???? σε φιλω
Διαγραφή