ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΓΛΥΚΙΣΜΆΤΩΝ !!!!!

Αγαπημένη μου ανιψιά  Κατίνα ,
Χαρήκαμε  πολύ και εγώ και ο θείος  που μάθαμε τα νέα σας και στη φωτογραφία που μας έστειλες είδαμε  πως τα παιδιά μεγάλωσαν πολύ από το καλοκαίρι  . Ο Χρηστάκης είναι πια παλληκάρι και πως του πάει η στολή του σχολείου , η Αννούλα  μας είναι τρισχαριτωμένη και όσο μεγαλώνει σου μοιάζει περισσότερο .



Σου στέλνω , την συνταγή της γιαγιάς  σου  για την πουτίγκα με τα μήλα , που είναι η αδυναμία της Αννούλας μας  για να την φτιάξεις για τα γενέθλια της . Μακάρι να είμαστε  εκεί να σε βοήθαγα ψυχούλα  μου ,   πως θα τα βγάλεις πέρα με τόσο κόσμο δίχως ένα χέρι βοηθείας   !!
Τα υλικά που θα χρειαστείς είναι     
4 φλιτζάνια τσαγιού γάλα , 1 φλιτζάνι  τσαγιού ζάχαρη , ελάχιστο αλάτι , ½ φλιτζάνι τσαγιού σεμιγδάλι , 3 αυγά , 100 γραμμάρια ασπρισμένα  αμύγδαλα καλά αλεσμένα  , ξύσμα λεμονιού και πελτέ από μήλα .
Για την κατασκευή τώρα βράσε το γάλα με την μισή ζάχαρη και το αλάτι και καθώς ανακατεύεις συνεχώς ρίξε το  σιμιγδάλι  από ψηλά σαν σε βροχή . Όταν το μείγμα πήξει κατέβασε το από την φωτιά και πρόσθεσε τα κροκάδια των αυγών και τα  αλεσμένα μύγδαλα. Χτύπησε  τα ασπράδια σε μαρέγκα με την υπόλοιπη ζάχαρη και πρόσθεσε τα στην κρέμα  την ανακατεύεις ελαφρά και την βάζεις στη βουτυρωμένη φόρμα   .  Την φόρμα την βάζεις σε ταψί με ζεστό νερό , θυμάσαι πως το έκανε η γιαγιά  να φτάνει το νερό στο 1/3 της φόρμας όχι παραπάνω και την ψήνεις στο φούρνο . Θέλει περίπου μισή ώρα με το ρολόι για να πήξει , όμως θα ελέγξεις και εσύ μήπως χρειάζεται περισσότερο . Θα την βγάλεις από την φόρμα όταν παγώσει και θα την περιχύσεις με το πελτέ από μήλα αφού τον ζεστάνεις ελαφρά για να ρευστοποιηθεί   .  Γαρνίρισε την από πάνω με ότι τραβά η ψυχή του παιδιού για να γίνει γιορτινή  μύγδαλα , κάστανα ή φρουι ζελε  . Άντε μάτια μου και καλή σου επιτυχία !!!!!
Την ερχόμενη εβδομάδα που θα κατέβει η Αννεζιουλα  θα σου στείλω τα τσικολατακια που αγαπαει ο Χρηστακης μας να χει να γλυκαίνεται τώρα που διαβάζει και μια κούκλα για το κορίτσι !! Ο καιρός ψύχρανε να ντύνεστε καλά μην αρπάξετε κανένα πλευρίτη  . Θα σου ξαναγράψω σύντομα. Καλό δέξιμο του  κύρη σου  και καλή μας αντάμωση Τα φιλια μας  !!!!!.
                       Οι θειοι σου
                       Λιναρδος  και Ασημένια 
                                

                                     




 Η συμμετοχή μου στο 3ο παιχνίδι  του 2ου κύκλου 

Σχόλια

  1. Την πάτησα φιλενάδα νόμιζα πως ήταν αληθινό το γράμμα χαχα γελάω μόνη μου!!!
    Τελεια!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τέλεια η συμμετοχή σου!!!!! μπράβο!!!! συγχαρητήρια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ααααααα σε είχα ψηφίσει Κάτια!!! Ήταν πανέξυπνη και τέλεια η συμμετοχή σου. Τη λάτρεψα!! Πολύ χάρηκα τώρα λέμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είχαμε πολλές γλυκές ιστορίες στο παιχνίδι αυτή τη φορά!!!! :))))) Μπράβο σου Κάτια μου για την συμμετοχή!! Άντε και στο επόμενο τώρα!! Φιλάκια πολλά και καλό σ/κ να χεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τα ονόματα στο τέλος μου μυρίζουν Άνδρο....
    Αλλά και οι συμβουλές για γλυκά μου θυμίζει παλιές Ανδριώτισσες μαστόρισες της κουζίνας.
    Φιλιά πολλά και δεν χρειάζεται να σου πω πως συγκινήθηκα... το καταλαβαίνεις και μόνη σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το ξερω καρδουλα μου ηταν ολες ο αισθησεις τεταμένες σε φιλω !!!

      Διαγραφή
  6. Είσαι φοβερή όμως!!
    Η επιστολή σου σκέτο γλύκισμα!
    Καλή συνέχεια...φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μια αλλιωτικη συνταγε ε; :)

    πολυ καλο φιλη μου!
    συγχαρητηρια!

    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι όμορφο !!!!!
    Επειδή έχω πάνω από μήνα να γράψω και να μπω έχω χάσει επισόδεια καλή μου αλλά ήταν υπέροχο και με άρωμα εκείνης της τριανταφυλλένιας εποχής ...
    Να είσαι καλά, φιλιά
    Σόφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχο!!!!
    Νάσαι καλά, καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Απλά..με συγκίνησε περισσότερο το γράμμα από τη συνταγή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. η έγνοια που έλεγαν εκεινοι οι μοναδικοι άνθρωποι αχτίδα μου σε φιλω !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

καλως όρισες !!!!!! Διαλεξε τα πιο χρωματιστά κραγιόνια σου και ξεκινα να γραψεις το σχολιο σου .......

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

H ΣΟΦΙΤΑ , ΑΤΙΣ ΥΒΡΙΣ ΝΕΜΕΣΙΣ !!!!!