κυριακατικο αγκαλιασμα !!!!!



με φιλους στη παραλια !!!!!!

Γεώργιος Δροσίνης.
Ο Ήλιος και ο Αέρας

Ο Αέρας θύμωσε,
με τον Ήλιο μάλωσε.
Ο Αέρας έλεγε:
– Είμαι δυνατότερος!
Και ο Ήλιος έλεγε:
– Σε περνώ στη δύναμη!
Ένας γέρος γεωργός
με τη μαύρη κάπα του
στο χωράφι πήγαινε.
Ο Αέρας λάλησε:
– Όποιος έχει δύναμη
παίρνει από τον γέροντα
τη χονδρή την κάπα του!
Φύσησε, ξεφύσησεν,
έσκασε στο φύσημα·
άδικος ο κόπος του.
Κρύωσεν ο γέροντας
και διπλά τυλίχθηκε
στη χονδρή την κάπα του.
Mα κι ο Ήλιος λάλησε:
– Όποιος έχει δύναμη
παίρνει από το γέροντα
τη χονδρή την κάπα του!
Έφεξεν ολόλαμπρος·
καλοσύνη σκόρπισε,
κι έβγαλεν ο γέροντας
τη χονδρή την κάπα του.
Πάλι ξαναλάλησε:
– Άκουσε και μάθε το·
σε περνώ στη δύναμη,
γιατί πας με το κακό
κι εγώ πάω με το καλό!»

Σχόλια

  1. Καλά να περάσετε κι η Άνοιξη
    κοντά είναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εκπληκτική φωτογραφία!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, Κάτια μου!
    Καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πόσα χρόνια είχα να διαβάσω αυτό το ποίημα και το θυμόμουν σχεδόν απ' έξω!
    Και η φωτογραφία, υπέροχη!
    Να είσαι καλά και να έχεις μια όμορφη εβδομάδα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δανειο η φωτογραφια απο πολυ καλο φιλο Μαρια μου μου αρεσε καποτε και εμενα πολυ αυτο το ποιημα σε φιλωωωω

      Διαγραφή
  4. Τι καλυτερο απο τους δικους σου ανθρωπους;;;;
    Καλό μας ξημέρωμα!
    Σε φιλώ γλυκά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ενα όμορφο ποίημα !!! Ενα βήμα είναι ή ανοιξη να τη χαρούμε , να τη γευτούμε !! Καλή εβδομάδα γλυκιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι μου θύμησες τώρα μ' αυτό το ποίημα!!!!!!
    Η φωτογραφία άπαιχτη!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό περιμένουμε, να ζεστάνει να βγάλουμε την κάπα μας.
    Τι ωραίο ποίημα, να είσαι καλά που μας το θύμησες.
    Η φωτογραφία, άπαιχτη.
    Μπράβο στο φίλο.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. νασαστε ολοι καλα σας ευχαριστω απο καρδίάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

καλως όρισες !!!!!! Διαλεξε τα πιο χρωματιστά κραγιόνια σου και ξεκινα να γραψεις το σχολιο σου .......

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

H ΣΟΦΙΤΑ , ΑΤΙΣ ΥΒΡΙΣ ΝΕΜΕΣΙΣ !!!!!