το πρωτο μου βιβλιο !!!!!

Ξεσηκώθηκα από την ανάρτηση της Μαρίας  μας  για το πρωτο πρωτο πρωτο μου βιβλίο  !!Διάβασα μονορούφι την ανάρτηση της , ήταν σαν να έψαχνα μες την βιβλιοθήκη μου τα ίδια ακριβώς βιβλία Με οικογένεια , Χωρίς οικογένεια του Εκτορος Μαλό  με την Περίνα και τον Ρεμύ . Έφτασα γρήγορα στην ανάρτηση του φιλου Γιάννη και το blog  του Ηδύποτον από όπου ξεκίνησε η Μαρία μας και ξανασυναντάω το Ρεμυ απο το Χωρίς οικογένεια  αλλά και τα βιβλία του Ιουλιου Βερν και την Τζεην Ευρ  !!!!!!! Μετα την σκυτάλη ανέλαβε η Αριστέα  μας με τις Μικρές Κυρίες και τοτε θυμηθηκα την Γαλάζια βιβλιοθήκη μου  των εκδοσεων Μινωας  !!!!

Όμως το δικό  μου πρώτο βιβλίο  πέρα από τα παραμυθία  ήταν ένα και μοναδικό . Λατρεμένο , χιλιοδιαβασμενο , αξιαγάπητο   Η ΜΙΚΡΗ ΠΡΙΓΚΗΠΙΣΣΑ 




Το μυθιστόρημα της Frances Hodgson Burnett, που γράφτηκε το 1905 , είναι η ιστορία ενός μοναδικού κοριτσιού, της Σάρα Κρου , με τα σγουρά μαύρα μαλλιά και τα πράσινα αμυγδαλωτά μάτια ,  που γεννήθηκε στην Ινδία όπου ο πατέρας της λοχαγός Κρηβ  υπηρετούσε την θητεία του , έχασε νωρίς; την μητέρα της και φτάνει στο Λονδίνο για να αρχίσει την εκπαίδευση της  εσωτερική σε ένα παρθεναγωγείο  ,με την διευθύντρια την μις Μιντσιν όπως γινόταν με όλα τα κοριτσάκια των αριστοκρατικών οικογενειών της αποικιοκρατικής Αγγλιας !!. 



Τον πρώτο καιρό η μικρούλα Σάρα και η κούκλα της Εμιλυ ζουν πλουσιοπαροχα στο οικοτροφείο , και η σχέση της με τα κορίτσια είναι μοναδική , λόγω της ευγενιας και  της  απλότητας της τα κορίτσια την αποκαλούν μικρή Πριγκίπισσα . 




Ξαφνικά όλα αλλάζουν ο πατέρας της σκοτώνεται  σε μια μάχη και η μικρή Σάρα μένει απένταρη , όποτε από πριγκίπισσα  γίνεται υπηρέτρια στο ίδιο  οικοτροφείο , και υποφέρει από την σκληρότητα  και τον εκφοβισμό της Μις Μιντσιν !! Συνεχίζει να είναι ευγενική ,  αξιοπρεπής  , αξιολάτρευτη σαν πραγματκη βασίλισσα και η τύχη  της γρήγορα   αλλάζει για άλλη μια φορά κερδίζοντας όλα όσα πραγματικά της άνηκαν  .  Όσο για την Μις Μιντσιν στην  ομώνυμη ταινία του 1995 με την Liesel Matthews στο ρόλο της Σάρας μπορεί να απολαυσει κανείς την τελική της κατάντια !!!!





Ένα βιβλίο όμορφο , ονειρικό συγκινητικό , ναι ναι το διάβασαν και οι κόρες μου ναι ναι το είδαμε μαζί πολλές πολλές φορές σε CD , άσε που κάποια στιγμή ο πατέρας μου σαν παλιός σινεφίλ μας εξασφάλισε και μια κόπια με την SHIRLEY TEMPLE  του 1939 !!!




Το αμεσως επόμενο ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΛΒΕΤΩΝ ΡΟΒΙΣΝΩΝΩΝ , 

και μετα               Μοτσαρτ Τα παιδικα του χρονια



Φιλοι Γιαννη , Μαρια , Αριστέα σας ευχαριστω για το ταξίδι !!!!!!

Σχόλια

  1. Και εμείς πρέπει να προσθέσουμε και το δικό σου όνομα στις ευχαριστίες γιατί όντως ήταν πολύ γλυκιά και τρυφερή η παρουσίαση που έκανες στα αγαπημένα σου βιβλία!
    Κάθε φορά που διαβάζω αυτέ τις μέρες για τα πρώτα σας βιβλία, νιώθω σαν να έχω στη μύτη μου το άρωμα από τις σελίδες τους!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καρδούλα μου Γιαννα μου σε ευχαριστω για τα καλα σου λόγια ετσι ακριβώς ενοιωθα και νοιωθω και εγω με ολα τούτα τα βιβλια , γίνομαι μια μουσούδα και μυρίζω και γεύομαι και απολαμβανω τις μυρωδιές του χαρτιού την καθε φορα που τα ανοίγω σε φιλωωω

      Διαγραφή
  2. Ωραία βιβλία, Κάτια μου, όχι σαν τα τωρινα με τους Άρχοντες των Δακτυλιδιών και τα μαγικά του Χάρι Πότερ.
    Είμαι κι εγώ της παλιας σχολής και τα θυμηθηκα με πολύ συγκίνηση.
    Φιλακια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά Ρενα μου αλλη εποχή άλλο άγγιγμα αν και τούτα τα καινουρια εχουν και εκείνα καλα στοιχεία ομως δεν σε μαγεύουν τα διαβάζεις μια και εξω και μετα παύση . Προσπάθησα με ολα τους γιατι τα εχουν τα κοριτσια λατρεύουν και εκείνες το διάβασμα το συζητήσαμε επίπεδη επιγευση μετα το πρώτο διάβασμα !!!! Σε φιλωωω

      Διαγραφή
  3. Κάτια μου καλησπέρα σου. Καλή χρονιά και εδώ στο δικτυακό σου "σπίτι". Εμείς ευχαριστούμε για την συμμετοχή σου στο όμορφο αυτό "γαϊτανάκι" που μας έφερε στο φως μια σειρά έντονες αναμνήσεις και μπόλικη συγκίνηση.
    Είδα το πρώτο σου βιβλίο, το "ξεφύλλισα" μαζί σου, όπως και τις άλλες επιλογές σου.
    Μια διαφορετική εποχή τότε η δική μας, που το βιβλίο είχε τη δική του λειτουργία και υπόσταση.
    Να είσαι καλά και πάντα με όμορφες εμπνεύσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια μαγική εποχή , έπλαθες μονο σου την δικη σου πραγματικότητα , ενοιωθες άγγιζες , μυρίζες το βιβλιο σε ταξίδευε και αν τύχαινε να εισαι βιβλιοφαγος ..... Απόλαυση !!! Ποσο χάρηκα Γιάννη μου δεν λέγεται νασαι καλα και να μας ταξιδεύεις παντα διαδικτυακά !!

      Διαγραφή
  4. Γεια σου Μαριλίζα και καλώς σε βρίσκω!
    Πολύ ωραία ιδέα αυτή με την παρουσίαση των πρώτων βιβλίων! Κι εγώ νομίζω ότι μπορώ να μυρίσω τις παλιές τους σελίδες, όπως η Γιάννα!
    Κλασσικά τα βιβλία σου κι εσένα, από εκείνα με τις ιστορίες που αγγίζουν την καρδιά.
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ορισες Μαιρη μου σα ευχαριστω πολυ πολυ τελικα τα πρώτα μας βιβλια ποσο πολυ διαμορφώνουν τις σκέψεις μας !! Ηταν μια υπεροχη ιδέα τούτο το γαϊτανάκι

      Διαγραφή
  5. τι ωραια και η δικη σου αναδρομη
    καλημερα αγαπημενη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα λατρεμένο μου !!!! Σε ευχαριστω

      Διαγραφή
    2. Πρόσθεσες την δική σου πινελιά
      από τα χρόνια της αναμελιάς!!!!
      Ποσα δεν πήραμε απ'αυτά τα αναγνώσματα...

      Σε φιλώ πολύ ♥

      Διαγραφή
    3. τα παντα ολα νομιζω κερδισαμε , να ονειρευομαστε , να φανταζομαστε να προσπαθουμε να δημιουργουμε , να διηγουμαστε τοσο απλα και αβιαστα ...... σε φιλω !!!!

      Διαγραφή
  6. Όπως έγραψα και στην Αριστέα δεν θυμάμαι πιο διάβασα πρώτο αλλά αυτές τις μέρες θυμήθηκα τόσα πολλά βιβλία από εκείνα τα χρόνια. Μαζί με τα εξώφυλλά τους! Η παρουσίασή σου καταπληκτική! Να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ακριβως κοριτσακι μου !!!!!!!!!!!! να περασες υπεροχα και οταν θυμηθεις καποια αλλα βιβλια σε περιμενω να τα πουμε !!!!! σε φιλω

      Διαγραφή
  7. Πόσο νοσταλγικές αυτές οι αναρτήσεις με τα βιβλία!
    Καλό βράδυ Κάτια μου.

    υγ. σου έχω στείλει ένα μειλ. Απάντησέ μου όσο πιο γρήγορα γίνεται για να βγάλω αύριο τις 25 λέξεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κάτια μου πόσο ομορφα τα χρονια της αθωότητας!! και το ιδιο αναλογα και τα αναγνωσματα τους.. να περνας ομορφα οτι και να κάνεις φιλη μου... φιλακιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κάτια μου τη μικρή πριγκίπισσα δεν την έχω διαβάσει, αλλά θυμάμαι καθαρά την Οικογένεια Ελβετών Ροβινσώνων!
    Όσο για την Τζέιν Έυρ, δε χάθηκε ποτέ από τη βιβλιοθήκη μου!
    Εκείνο το πρώτο αντίτυπο που διάβασα παιδί, εκείνο κοσμεί ακόμα και σήμερα τη βιβλιοθήκη μου!
    Σε ευχαριστώ πολύ για την αναφορά, αλλά και για το υπέροχο ταξίδι!
    Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εσυ καλη μου κρατουσες το πηδαλιο σε τουτο το ταξιδι με καπετανιο το Γιαννη μας , και εγω προσπαθησα αλλα το διασκεδασα κιολας αφανταστα . σε φιλω

      Διαγραφή
  10. Πολύ νοσταλγική αναδρομή.....τα δώρα μας ήτανε πάντα σχεδόν βιβλία, εγώ έπαιρνα και μπογιές και μπλόκ ζωγραφικής, τα βιβλία όμως και οι ταινίες ήτανε ο μαγικός κόσμος που μας γοήτευε, μας ταξίδευε, έκανε τη φαντασία μας να καλπάζει....
    Όλα τα βιβλία του Βερν, οι Μικρές Κυρίες, το Χωρίς Οικογένεια, τα βιβλία της Πηνελόπης Δέλτα...Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. παντα βιβλια και τι χαρα καναμε Κλαυδια μου οταν ξετυλιγαμε το περιτυλιγμα γιατι τοτε και το περιτυλιγμα ακομη ηταν αψογο !!! σε φιλω !!!

      Διαγραφή
  11. Λατρεμένο και από μένα το αγαπημένο σου βιβλίο και πολύ όμορφο το ταξίδι στα παιδικά - νεανικά μας χρόνια και αναγνώσματα....
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πραγματικα να συναντας τοσους συναναγωνστες στη γειτονια μας Φιλια μου !!!

      Διαγραφή
  12. Η ¨Μικρή πριγκίπισσα" ήταν ένα από τα πρώτα βιβλία που διάβασα μικρή - τι μου θύμισες! Πόσο είχα συμπονέσει την καημένη τη Σάρα, θυμάμαι, και πόσο είχα χαρεί με την μετέπειτα πορεία της!
    Φιλιά πολλά, Κάτια μου, ευχαριστήθηκα την αναδρομή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ποσο μου αρεσαν τα τεχνασματα και οι αναπολησεις της , η θετικη της σκεψη η προσπαθεια να συντρεχει τους αλλους σε φιλω Ελλη μου !!!!!!

      Διαγραφή
  13. Δεν το είχα διαβασει και χάρηκα την ιστορία μέσα από σένα τώρα δα!ποτέ δεν είναι αργά!
    φιλακια!Κάτι ψάχνει ο νους μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

καλως όρισες !!!!!! Διαλεξε τα πιο χρωματιστά κραγιόνια σου και ξεκινα να γραψεις το σχολιο σου .......

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

H ΣΟΦΙΤΑ , ΑΤΙΣ ΥΒΡΙΣ ΝΕΜΕΣΙΣ !!!!!