αυτισμός !!!!!


Ανοιξτε την αγκαλια σας !!!!











Σχόλια

  1. Πολύ σημαντική μέρα!Στο Δήμο Χερσονήσου πήρα μέρος σε μια συμβολική διαδρομή του 1 χλμ. που γινόταν για αυτό το σκοπό!Πήγα με τον άντρα μου και τη μπέμπα μου με το καρότσι!Και υπήρχαν πολλές οικογένειες που περπατούσαν!Το σύνθημά μας ήταν "Είμαι διαφορετικός, είμαι ο εαυτός μου". Πολύ συγκινητική μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τη πιο μεγάλη αγκαλια μας!
    Καλό ξημέρωμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μεγάλο πρόβλημα που είναι στο χέρι μας να το κάνουμε να φαίνεται μηδενικό!!!
    Αγάπη θέλει και μεγάλη κατανόηση.
    Φιλιά πολλά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. .. και τα μυαλά θα έλεγα!
    Τώρα που κάνω εξειδίκευση στον αυτισμό, αυτά που ακούμε είναι τραγικά για την νοοτροπία του κόσμου..
    Καλό Πάσχα σου εύχομαι με υγεία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γλυκειά και ευαίσθητη Κάτια!!!!! Πάντα θίγεις θέματα που "αγγίζουν" την καρδιά !!
    Φιλάκια πολλά, καλό Πάσχα να'χεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

καλως όρισες !!!!!! Διαλεξε τα πιο χρωματιστά κραγιόνια σου και ξεκινα να γραψεις το σχολιο σου .......

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

H ΣΟΦΙΤΑ , ΑΤΙΣ ΥΒΡΙΣ ΝΕΜΕΣΙΣ !!!!!