της Μεσημβριας !!!!!!!!!!


Της Μεσημβρίας

Είναι η ώρα της μεσημβρίας του θέρους .

Διάφανα ηλιοκόριτσα διαρρέουν απείθαρχα
σε  υπήνεμα αλώνια
και ο λίβας ορίζει την πολυσημία
της γραμμής και του χρυσαφένιου  χρώματος  .


                                                            via pinterest 

Θέρος ,των άστρων και των απήδαλων κοχυλιών,
καρφωμένο σε δίκλωνο στάχυ,
υψώνεται και περιφέρεται σε χρόνους υγρούς
την ώρα της κάθε μεσημβρίας 
εκείνη την ώρα του αιγαιοπελαγίτικου μελτεμιού,
που το πρωτόγνωρο γίνεται αγνό,
το άλικο διεφθαρμένο ,
η σκιά αντίληψη,
 και ο ιστός των θεριστών προσευχή . 



η δική μου συμμετοχή στο 4ο συμποσιο ποιησης της Αριστέας μας με την λεξη Θερος   .
Ενα συμποσιο με  20 ποιηματα διαμαντια  για αλλη μια φορά .
συγχαρητηρια απο καρδιάς σε ολους τους δημιουργούς 
και στην Αριστέα μας που μεσα σε αυτά τα συμποσια της φιλοξενεί " πνευματα εν κινήσει " 

ευχαριστω και ολους εσας για τα υπέροχα σχολια που  κανατε για το ποιημα μου 

Σχόλια

  1. συγχαρητηρια για τη συμμετοχη σου φιλη μου!
    καλο σκ να εχεις! φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Κάτια μου
    Συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου
    Το Συμπόσιο όντως ξεδίπλωσε τα φτερά
    της φαντασίας σε πολλούς δημιουργούς !!
    Όλα ήταν υπέροχα κι η ποίηση κέρδισε και πάλι!!!

    φιλάκια πολλά και καλό σ.κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ήταν μια υπέροχη συμμετοχή!
    Πολλά μπράβο!
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κάτια μου και η δική σου συμμετοχή ήταν αξιόλογη. Συγχαρητήρια!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα Κάτια μου και πολλά συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου!!! Πολύ ιδιαίτερη!! :)))
    Διαβάσαμε πολλές ομορφιές και σε αυτό το συμπόσιο, έχεις απόλυτο δίκιο!!
    Φιλάκια πολλά γλυκειά μου και καλό σ/κ να χεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η ολιγόλεκτη συμμετοχή σου πολύ ιδιαίτερη και όμορφη!!! Μπράβο Κάτια μου
    Καλό Καλοκαίρι και επίσημα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λοιπόν, να σου εξομολογηθώ κάτι. Όταν το διάβασα, ήμουν σχεδόν σίγουρη πως ανήκε στην Ελένη μας. Μετά βέβαια διάβασα και το δικό της και μπερδεύτηκα. Ας όψεται ο περιορισμός της βαθμολογίας σε τρεις συμμετοχές...
    Άσχετα όμως με βαθμούς και κατατάξεις, έχω να σου πω πως χάρηκα που σε ξαναγνώρισα! Μέσα απ' αυτό το ποίημα, τον λυρισμό και τις υπέροχες εικόνες του, ανακάλυψα μιαν άλλη πλευρά σου. Κάτια μου... λατρεμένα τα λόγια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κάτια μου, σε ευχαριστώ που με τίμησες άλλη μία φορά με διαμάντι!
    Εξαιρετική συμμετοχή, υπέροχη γραφή.... να'σαι καλά μάτια μου!
    Μπράβο σου!
    Φιλάκια πολλά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κάτια μου είναι πάρα πολύ όμορφο!
    Συγχαρητήρια!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. σας ευχαριστω φιλες μου για τα υπεροχα λογια σας καλη Κυριακη !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου, Κάτια μου! Καλή Κυριακή να έχεις! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Υπέροχος και ο ποιητικός σου λόγος!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Φιλάκιαααααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κάτια μου ο ποιητικός σου λόγος υπέροχος!!!!
    Φιλιά πολλά και μια δυνατή αγκαλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. συγχαρητηρια για την υπεροχη συμμετοχη σου!
    να εισαι καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. º°。✿彡
    É lindo!!!

    Ótima segunda-feira!
    Boa semana!
    Beijinhos.
    ¸.•°✿✿彡º°。

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μπράβο για τη συμμετοχή, όπως ήδη ξέρεις με κέρδισε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

καλως όρισες !!!!!! Διαλεξε τα πιο χρωματιστά κραγιόνια σου και ξεκινα να γραψεις το σχολιο σου .......

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

H ΣΟΦΙΤΑ , ΑΤΙΣ ΥΒΡΙΣ ΝΕΜΕΣΙΣ !!!!!