το βραβειο της εβδομαδας στην ΟΛΥ -ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

θαρρώ πως την φίλη μου την ΟΛΥ . άργησα να σας την γνωρίσω  ,
Στο προφίλ της θα διαβάσετε .....

Φτιαγμένη η ψυχή μας να εκτιμά τα μικρά και καθημερινά - να αναγνωρίζει και να απολαμβάνει την ομορφιά της απλότητας - να ασκείται στην υπομονή, μα φτιαγμένη να ζητά και τα μεγάλα, τα υψηλά, τα δυσπρόσιτα... 

σαν ανατρέξετε στο ιστολογιο της θα θαυμάσετε τον τρόπο που οι λέξεις γίνονται πράξεις  

πρόσφατα μου έστειλε με email την υπέροχη δουλειά της  και την αγάπη της για την Άνδρο !!!!!!




 Καλή μου Ολυ σε ευχαριστώ από καρδιάς για την ομορφιά ψυχής   που μας χαρίζεις   !!!!!!!





Σχόλια

  1. Πάω αμέσως να τη γνωρίσω!
    Να είσαι καλά!
    Μου άρεσε πολύ το βίντεο...πραγματικά καταπληκτική δουλειά!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι εγώ όταν έλαβα το βίντεο το καταευχαριστήθηκα.
    Της αξίζει κάθε βραβείο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πραγματι Φλωρα μου μην ξεχνας πως εκεινη μας ειπε και για τα ελαφια στο νησι

      Διαγραφή
  3. Τρέχω και εγώ να την γνωρίσω!
    Πολλά φιλιά την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ευχαριστώ για τη θερμή υποδοχή, την τιμή, το βραβείο...

    εύχομαι σε όλους καλή Ανάσταση, καλό Πάσχα σε περιβάλλον αγαπητικό...

    ευχαριστώ ιδιαίτερα την γλυκιά οικοδέσποινα - ελπίζω φέτος να καταφέρουμε να ανταμώσουμε...

    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οπωσδηποτε Ολυ μου , το βραβειο ηθελα ναχει κατι ξεχωριστο για σενα και διαλεξα ενα ομορφο ελαφι σε φιλω

      Διαγραφή
  5. εξαιρετική δουλειά!
    μπράβο της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θαυμάσιο!!!! Μπράβο!!!!!!!!!!!!
    Καλησπέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θαυμάσια η δουλειά της!! Μπράβο της!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπράβο
    Πολύ καλή δουλειά
    Σ ευχαριστούμε πολύ
    Καλό και ξεκούραστο σ/κ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλό Πάσχα, αγαπημένη μου!

    Φιλιά και καφεδάκι.

    Εδώ είμαι...

    http://logokrisiaikostuprotueona.blogspot.com.es/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

καλως όρισες !!!!!! Διαλεξε τα πιο χρωματιστά κραγιόνια σου και ξεκινα να γραψεις το σχολιο σου .......

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

H ΣΟΦΙΤΑ , ΑΤΙΣ ΥΒΡΙΣ ΝΕΜΕΣΙΣ !!!!!