ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΊΕΣ


Το Δελφινακι μας μας προσκαλει  σε  ενα δρωμενο δημιουργιών 

Σκεφτηκα να ξεκινησω με ένα πολυ αγαπημενο μου κεντημα δωρισμα της Γιαγιας μου , που το στολιζω καθε τετοια εποχη και μαζι του κραταω παντα τις ευχες της για την ανοιξη μιας και μου λειπει χρονια τωρα πια

   
 το κερας της αμαλθειας γεματο με πολυχρωμα ανεβατα λουλουδακια


  Συνεχιζω με μια τσαντα λινη που με συντροφευει στις αγορες της εποχης με κεντημα με κορδελες η φίλη μας lila365idees εχει οδηγιες σχετικα με αυτη την τεχνικη πιστεψτε με θα το λατρεψετε το κεντημα με κορδελα

                                 



μια καρδουλα υφασματινη με  γαρνιρισμενη με κορδελιτσα με λουλουδια  , γεμισμενη με λεβαντα και κανελλα για την ντουλαπες μας 


και τελος μια εικονα απο τα γατοπουλα της γειτονιας μας που αυξηθηκαν τωρα την άνοιξη .
 Μην ξεχνατε να αφηνετε τροφη και καθαρό  νερό σε μπωλακια για τα αδεσποτα σας  τοχουν αναγκη 

σας φιλω 

καλο Σαββατοκυριακο 

Σχόλια

  1. Καλως σε βρηλα στο υπεροχο μπλόγκ σου υπεροχες δημιουργιες πολλα πολλα συγχαρητηρια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εντάξει, δεν το συζητώ...
    Οι δημιουργίες σου είναι θαυμάσιες, αλλά ειδικά για την φράση σου πάνω από την φωτογραφία με τα γατάκια... ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!
    Φιλάκια πολλά-πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιωαννουλα μου σε ευχαριστω πολυ πολυ , η κολλητη μου στη Συρο έχει την ίδια λατρεια με μενα στις γατες φαινεται είναι κολλητικοδ

      Διαγραφή
  3. Υπέροχα όλα!!! Το κέντημα της γιαγιάς, το δικό σου και η καρδούλα!!! Να είσαι καλά που φροντίζεις τα αδεσποτάκια... Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΑ!!!!!!
    ΤΟ ΚΕΝΤΗΜΑ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ, ΜΟΝΑΔΙΚΟ!!!!!
    ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΑ ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΜΑΣ!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρενα μου το φυλαω σαν κορη οφθαλμου και αυτό και όλα της τα εργόχειρα σε ευχαριστω πολυ πολυ

      Διαγραφή
  5. Κάτια μου τι όμορφο το κέρας της αμάλθειας κεντημένο από τη γιαγιά , λατρεύω τα κεντήματα που συμβολίζουν κάτι , προσεχώς θα ανεβάσω κάποιο πολύ όμορφο σε ύφασμα παλιό υφαντό.
    Η τσάντα μου άρεσε τρελά και τρέχω να δω πως γίνεται . Οσο για τα γατάκια ..τρέλα σκέτη , χθες έξω από το σπίτι μας ταίσαμε 10 μικρούλια.
    Φιλάκια και καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφα όλα.. πραγματικά όμορφα.. και έμενα, που δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με κέντημα, μου ήρθε η όρεξη να δοκιμάσω αυτή την όμορφη τέχνη.. Πολλά φιλιά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα δεις είανι φανταστικη περνας πρωτα κωστη και μετα δημιουργείς καλλιτεχνηματα με την κορδελλα σε φιλω

      Διαγραφή
  7. Πω πω δε το πιστεύω..τι τηλεπάθειες ειναι αυτές; Στο σπιτάκι σου ανάρτηση αφιερωμένη σε μένα και στο δικό μου σπιτάκι ανάρτηση αφιερωμένη σε σένα :)) Ευχαριστώ πολύ για την συμμετοχή και τις όμορφες ανοιξιάτικες δημιουργίες ...Πάω να τις βάλω μαζί με τις άλλες.Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. º° ❤♫°
    Olá!

    Adoro bordados, são elaborados e muito coloridos.
    Uma alegria para os olhos e o coração.
    Amei a última foto.
    Bom fim de semana!

    °º♡♡♫
    °º♡ Beijinhos do Brasil
    º° ♡ ❤♫° ·

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κάτια μπράβο σου για όλα τα μικρά και ασήμαντα (για πολλούς), που τα αγκαλιάζεις με σεβασμό και αγάπη.
    Απ' την προτροπή σου για τα αδέσποτα γατιά, φαίνεται πόσο ευαισθητοποιημένη είσαι. Μακάρι να σκεφτόντουσαν όλοι έτσι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφα όλα! Και έκανες πολύ καλά που ανέφερες για τα γατάκια. Καλό σου απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλως σε βρήκα,όμορφα όλα ,τα ζωάκια μας έχουν ανάγκη και αφού μπορούμε ας τα προσέχουμε όσο γίνεται ,καλό Σαββατόβραδο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κάτια μου, υπέροχα όλα!!! Καλή επιτυχία να έχεις στον διαγωνισμό!!!
    Χάρηκα που διάβασα την συμβουλή για τα αδεσποτάκια!! Την εφαρμόζω ήδη εγώ!! :)
    Φιλάκια!!!
    Υ.Γ. Το έλαβα το δωράκι σου και είναι υπέροχο!! Ευχαριστώ πολύ πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Kομψοτεχνήματα μας έδειξες...
    Κι εμένα αυτά μου φτιάχνουν τη διάθεση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. 'Ομορφα τα Ανοιξιάτικά σου!!!Το πρώτο κουβαλά όμορφες αναμνήσεις μεγάλης αγκαλλιάς μαζί με ευχές και είναι πολύ συγκινητικό!!!'Οσο για την κεντημένη με κορδέλες τσάντα είναι από τα αγαπημένα μου (και αν ποτέ βρω χρόνο) θα κεντήσω μερικά μαξιλαράκια για να τα δώσω στην ΄Αλκηστή μου.Θα γίνω κι εγώ όπως η δική σου γιαγιά!!! χα χα Τι καλά!!! Ευχομαι μία όμορφη και ευχάριστη Κυριακή .Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω Εφη μου είμαι σιγουρη πως η Άλκηστης θα ζησει και θαχει να θυμαται πολλα απο τοσο αξια γιαγια σε φιλω

      Διαγραφή
  15. Ομορφη η ανοιξιάτικη ανάρτησή σου, Κάτια! Το εργόχειρο της γιαγιάς, πραγματικό έργο τέχνης! Η κεντητή τσάντα καλόγουστη! Η καρδούλα μοσχομυριστή!
    Να'σαι καλά και να'χεις μια γλυκειά Κυριακή!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Lovely!!!
    Have a nice sunday!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Eίδα γατιά και μπήκα χιχιχιχι!
    Ομορφος ο χώρος σου... Από σήμερα θα γίνει κι αγαπημένος δικός μου...

    Καλή σου μέρα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. πολυ ομορφα ολα!!!εχεις δικιο για τα αδεσποτα,υποφερουν και αυτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

καλως όρισες !!!!!! Διαλεξε τα πιο χρωματιστά κραγιόνια σου και ξεκινα να γραψεις το σχολιο σου .......

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

H ΣΟΦΙΤΑ , ΑΤΙΣ ΥΒΡΙΣ ΝΕΜΕΣΙΣ !!!!!