δωράκια απο σας φίλες μου !!!!


Η χαεά του ταχυδρόμου έγινε τούτες τισ χρονιάρες μέρες .
Πέρα απο τις υπέροχες κάρτες που έλαβα πήρα και ένα σωρό καλούδια απο εσάς φίλες μου
και σας ευχαριστώ  για την ευγενική σας χειρονομία !!!!


Καρφιτσούλα και κολιέ απο την μοναδική Maya  που πιστέψτεμε τα αδικέι η φωτογραφία 



 υπεροχη καρτούλα και ένα μυρωδάτο μηλαράκι με δάφνη και κανέλλα απο την Έλενα 


    μια καρτούλα κεντητή  γραμμένη με υπέροχα  γραμματάκια απο το Κατερινάκι μας


και μια ονειρεμένη καρτούλα με ένα υπέροχο γούρι απο την γλυκειά μας   Marie -meraki

Κορίτσια μου αγαπημένα αυτό που με συγκίνησε περισσότερο απο όλα ήταν πως μου χαρίσετε δημιουργήματα σας που δόσατε για συμμετοχή στο πανηγύρι του stars and icicles


Θα σας αφήσω σε λίγη  αγωνία ακόμη  για τα υπόλοιπα δώρα που παρέλαβα και κλεινω με δυο φωτογραφίες που θα σας ξετρελλάνουν !!!!

Θυμόσαστε τα κουταβάκια τα πεταμένα στο Παραπόρτι που τα σώσανε τα κορίτσια στην Ανδρο?
Κοιτάτε πως μεγάλωσαν !!!!!




Σχόλια

  1. Με γεια και με χαρά τα δωράκια σου, όλα υπέροχα είναι!
    Μα και τα κουταβάκια, γλυκύτατα!!!!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ομορφα τα δωρακια που σου εκαναν...μεγεια κοριτσακι...αλλα τα σκυλακια εκλεψαν τη παρασταση!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. να τα χαρεις τα δωρακια σου..νανε καλα τοι φιλες μας..τα σκυλακια ομως ειναι πανεμορφα..και θα ηταν πολυ δυσκολο πιστευω στην κατασταση που τα βρηκατε..μπραβο στα κοριτσια..καλο βραδυ..φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ!καλή μου, τι γλυκούλια είναι αυτά τα ασπρούλικα μπαλάκια (τα σκυλάκια έννοώ!);; πανέμορφα!!!
    Με υγεία να χαρείς τα δωράκια σου, πανέμορφα και αυτά!!!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με γεια τα όμορφα δωράκια σου, να τα χαρείς...
    Οι γλυκές φατσούλες όμως μ' έκαναν να λιώσω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μου φαίνεται πως αξίζεις πολλά πολλά δωράκια ακόμα!!! Πολύ χαίρομαι που στάθηκαν τόσο τυχερά αυτά τα σκυλάκια...! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφα καλή μου..όλο δωράκια κερδίζεις ..τυχερούλα..τα σκυλάκια χαίρομαι που σώθηκαν..ευτυχώς που υπάρχουν άνθρωποι με ψυχή..φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφα ξεκινάει η χρονιά, με όμορφα δωράκια αγάπης!!Το αξίζεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. αχ θα τα φαω τα κουταβια σου..τι φατσονια τρελα:)
    να ζησουνε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. º°❤ Lindos cartões.
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    Brasil
    °º✿
    º° ✿ ✿⊱╮

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κάτια μου τί κανείς; Πέρνα πο το σπιτάκι μου αν θέλεις, να συνεχίσεις ένα παιχνιδάκι! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΜΕ ΓΕΙΑ ΤΑ ΔΩΡΑ ΣΟΥ ΚΑΤΙΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!
    ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ!!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ όμορφα τα δωράκια σου!!!
    Σ`ευχαριστώ πολύ που με θυμήθηκες και με τίμησες ξανά!!!
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. αχχχ τι γλυκούλια που είναι τα κουτάβια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3<3<3<3 πάντα δώρα και όμορφες εκπλήξεις να έχει η ζωή σου καλή μου!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια,χαίρομαι πάρα πολύ που σου αρέσουν τα δωράκια μου!!καλοφόρετα γλυκούλα μου!!πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

καλως όρισες !!!!!! Διαλεξε τα πιο χρωματιστά κραγιόνια σου και ξεκινα να γραψεις το σχολιο σου .......

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

H ΣΟΦΙΤΑ , ΑΤΙΣ ΥΒΡΙΣ ΝΕΜΕΣΙΣ !!!!!