τώρα !!!!!!



" κανείς δεν μπορέι να σκεφτεί τις σκέψεις μου , όπως ακριβώς κανέις δεν μπορεί να φορέσει το καπέλο όπως το φοράω εγώ ""
                                                          Λ. ΒΙΤΤΚΕΝΣΤΑΙΝ 

 τώρα λοιπόν που οι καιροί μας είναι δύσκολοι , τώρα που τρίζουν συθέμελα οι ανθρώπινες αξίες στην άγρια λαίλαπα της καθοδήγησης και της παθητικόποίησης που μας ζητούν τώρα κάθε πόρτα χρειάζεται να ανοίγει στην κοινωνία , σε ανταμώματα αντίστασης και πολιτισμικής ώσμωσης , ΄τωρα είναι που ο καθένας μας πρέπει να ξεπεράσει τα όρια των κανονικών συνθηκών και να δώσει την δική του πνοή στα παιδιά και στους ηλικιωμένους  που βρίσκονται γύρω μας   !!!!! Βγέίτε απο το " κέλυφος " σας  !!!!

Σχόλια

  1. ποσο δικιο εχεις!!!!μακαρι ολοι να σκεφτονταν ετσι και να μην τα δεχονταν ολα τοσο παθητικα και με τοση απαισιοδοξια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επιτελους.........ολο κακοβουλο λογισμικο μου εβγαζε κ τυχαια απο σχολιο σου σε αλλο μπλογκ βρηκα το καινουριο.καλη αρχη λοιπον εδω και σκορδα.Φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ Νομίζω πως όλοι μας πια κάνουμε τις ίδιες σκέψεις !!!! σε φιλώ ονειρομαγισούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ ΡΕΒΕΚΚΑ ΜΟΥ σε ευχαριστωωωωωωω καλώς όρισες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Marilise,έτσι πρέπει να γίνεται,μα δύσκολοι οι καιροί και περιχαρακωνόμαστε στις μαύρες σκέψεις μας.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλορίζικο!Ωραίο είναι διαυγές, ευάεριο και ευήλιο!:))
    Προχωρείστε εσείς με νέες φρέσκιες και ελπιδοφόρες σκέψεις να μας δίνετε κουράγιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είχα περάσει όταν πρωτάνοιξες το καινούργιο "σπιτικό", αλλά περίμενα να τακτοποιηθείς λιγάκι και, ώσπου να το καταλάβω, είχες κάνει ήδη δύο αναρτήσεις! Η αλήθεια είναι ότι έχω αραιώσει κάπως τις μπλογκοβόλτες μου :(
    Συμφωνώ με την προλαλήσασα Καριάτιδα για το "ευάερο και ευήλιο"! Τέτοια χρειαζόμαστε τέτοιες μέρες!
    Καλοτάξιδο λοιπόν με πανιά την ευαισθησία και την ανθρωπιά σου!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Α! ΕΧΕΙΣ ΠΟΛΥ ΔΙΚΙΟ!
    ΕΜΠΡΟΣ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ!!!!!!!!!!!!!!!
    ΤΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΜΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συμφωνώ γλυκειά μου! Τέλειο το καινούργιο "σπιτάκι" σου! καλορίζικο!!καλή εβδομάδα! φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

καλως όρισες !!!!!! Διαλεξε τα πιο χρωματιστά κραγιόνια σου και ξεκινα να γραψεις το σχολιο σου .......

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

H ΣΟΦΙΤΑ , ΑΤΙΣ ΥΒΡΙΣ ΝΕΜΕΣΙΣ !!!!!