Η συμμετοχή μου στο 7ο Παιζοντας με τις λεξεις της λατρεμενης μας φιλης Μαριας γεννημα απο παλια της Φλωρας μας Δέχτηκα κάποτε και εγώ την πρόσκληση της Ηρούς , σε εκείνα τα πρώτα χρόνια τα φοιτητικά !!!! Της σεμνότυφης Ηρούς για μια παράσταση στο θέατρο Απόλλων της πόλης . Μην με ρωτάς , δεν θυμάμαι πια ποια παράσταση ήταν !!!! Σαν έσβησαν τα φωτά και σηκώθηκε η αυλαία , στα ριζά και στις σκιές του θεάτρου άρχισαν τα ζευγαρώματα και οι περιπτύξεις των ερωτευμένων . Χάδια , ψίθυροι , αγγίγματα , ανάμματα πάνω στα καθίσματα . Το πρωτόγνωρο θέαμα μας ξένισε ομολογώ και η σεμνότυφη Ηρώ , εκείνη που οργάνωνε απόλυτα την καθημερινή της ζωή , που καλουπωνόταν σε όλες τις συνθήκες , που έβαζε στόχους , σχολίαζε χαμηλόφωνα όλη την ώρα , κατακρίνοντας την παραλυσία των ηθών , χαρακτήριζε χυδαιότητα τα αγγίγματα στροβιλίζοντας σαν περισκόπιο πάνω στο βελούδινο κάθισμα της . Διάλεξε τότε τις πιο περίεργε...