ΦΡΟΣΟΥ

Inline image 1


Άγιε Βασίλη μου ,
Εγώ είμαι πάλι η Φρόσω   σου , ναι καλέ η αληθινή  γάτα της Σολ  !!!
Ήθελα να σε ευχαριστήσω , για άλλη μια χρόνια άψογος ήσουν  !!
Γιατί  δική σου ευθύνη ήταν που ακολουθήσανε εδώ στο σπίτι οι νοικοκυραίοι τις δικές μου ορέξεις και επιθυμίες . Δεν μου ξαναπήραν ποτέ εκείνες τις φρικτές γεύσεις κροκέτας  γαλοπούλας  , ανανά  ,  κλπ , κλπ ,αλλάξαμε και κτηνίατρο πάμε  τώρα σε μια πολύ συμπαθητική κυρία πεντακάθαρη  ,που ποτέ δεν μυρίζει σκυλιλα  .  Όσο για την Σολ ,σταμάτησε  να με ντύνει και να με στολίζει κάθε δυο και τρεις σαν να μαι επιτάφιος  .    Ουφ  ανακουφίστηκα επιτέλους  και εγώ η γάτα !!!!
Όμως θα πρέπει να το παραδεχτείς και εσύ  πως είμαι μια κυρία με Κάπα  κεφαλαίο .  Μετά την πρώτη μας συνάντηση εδώ και τρία χρόνια ,δεν ξανά έχωσα τα μουστάκια μου στη κούπα με το γάλα σου , ούτε χαρχαλεύω  με το ποδαράκι μου τα γλυκά που σου αφήνουν  εκειδανα   δίπλα στο τζάκι !!!
Με την εκπνοή λοιπόν του χρόνου  , έτρεξα να σου προλάβω τα καινούρια « δεν » για το 2016 !! Άκουε  προσεκτικά , να τα εμπεδώσεις !!!
Αυτή την ανορεκτική φιλενάδα της Σολ  , την ηθοποιό καλέ  , την ατάλαντη που ψοφάει για το χειροκρότημα , αυτήν πρέπει να την  εξαφανίσεις  Άγιε μου . Δεν  είναι δυνατόν να έρχεται να στρογγυλοκάθεται  στο καναπέ του σπιτιού μας κα να μας εξηγεί πως πηγαίνει τη γάτα της κάθε μήνα  για μανικιούρ  για να  μην της χαλάσει το ξύλο των επίπλων με τα νυχάκια της  .  Άκουσον , άκουσον παράδειγμα προς αποφυγήν σου λέω ,η κυρία    !!!!
Ακόμη   κάτι πρέπει να κάνουμε με το ιδιοκτησιακό θέμα του κήπου  Άγιε μου !!! Πρέπει να κοπεί με μαχαίρι η διέλευση  αλλότριων γάτων  από τον  κήπο μου , τρία χρόνια τα ίδια  . Πες μου τι χρειάζεσαι , συμβόλαια , απόδειξη πληρωμής ΕΜΦΙΑ , φορολογική  ενημερότητα  και βεβαίωση από τον ψυχολόγο μου , τα έχω όλα στη διάθεση σου  . Ας πάνε αλλού  επιτέλους  ,σε έναν άλλο κόσμο !!!!
Σε ευχαριστώ που είσαι τόσο μα τόσο συνεργάσιμος

Η Φροσου σου !!!!! 

 Η συμμετοχη στο παιχνιδι των λεξεων της αγαπημενης μας Μαριας  

Σχόλια

  1. χαχα! Γεια σου, βρε Φροσάκι με το γράμμα σου!
    Σίγουρα θα σε ακούσει και αυτή τη φορά ο Santa!
    ;-)
    Πολύ όμορφη η συμμετοχή σου, κορίτσι μου! Σκέτη απόλαυση!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χα... Τέλεια η συμμετοχή σου, Κάτια!
    Και η Φροσού, με το δίκιο της η γάτα! Άκου εκεί κροκέτες γαλοπούλας.... ανανά.... μπλιαχ!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Κάτια μου
    Υπέροχη η συμμετοχή σου ...τα συγχαρητήριά μου
    με θέμα πολύ ευφάνταστο και ζωντανό πολύ το ύφος

    Σε φιλώ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αχαχαχαχα!
    Πάλι γελάω!
    Αυτό ήταν γράμμα στον Άγιο!
    αχαχαχαχα! Να'σαι καλά Κάτια μου!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και προσεξες κανενα θελω μονο δεν τον εβαλε και σε ταξη , σε φιλωωω

      Διαγραφή
  5. Χαχαχα!! Βρε την Φρόσου μας!!! Να σαι καλά Κάτια μου και συγχαρητήρια για την πληθωρική σου ιστορία!! Φιλάκια ολόγλυκα και καλό σ/κ να χεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολλά συγχαρητήρια Κάτια μου για τη συμμετοχή σου...ή μήπως να τα δώσω στη Φρόσου? χαχα!
    Φιλιά πολλά και σε ευχαριστώ πολύ για όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οπως μονο εκεινη ξερει να λεει και να πραττει Μαρια μου !!
      δικη μου χαρα περιμενω το ξεκινημα της νεας χρονιας με μεγαλη λαχταρα !!!!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

καλως όρισες !!!!!! Διαλεξε τα πιο χρωματιστά κραγιόνια σου και ξεκινα να γραψεις το σχολιο σου .......

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

H ΣΟΦΙΤΑ , ΑΤΙΣ ΥΒΡΙΣ ΝΕΜΕΣΙΣ !!!!!