η Κυριακή του αλφαβητου !!!!!


Σχόλια

  1. Ω, μα ναι!!!
    Κάπου είχα ξαναδιαβάσει γι' αυτή τη μυστική προσευχή/επίκληση που υπάρχει στο Ελληνικό αλφάβητο!!!
    Πόση σοφία αλήθεια...
    Αγκαλιά και φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Eίναι συγκλονιστική αυτή η πορσευχή/επίκληση, διαχρονική και πανανθρώπινη, πιστεύω ότι όλοι θα πρέπει να τη γνωρίζουν και πόσο μάλλον οι ΄Ελληνες !!! Αυτή η γνώση, ευελπιστώ να μας κάνει να σεβαστούμε περισσότερο τη γλώσσα μας, να την υπηρετήσουμε και να τη διαφυλάξουμε σαν πολύτιμη κληρονομιά.... Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μεγαλη ευχή Κλαυδια μου στο χερι μας ειναι να προσπαθησουμε !!!!

      Διαγραφή
  3. Μένω στην τελευταία φράση της προσευχής!
    Να είσαι καλά!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πραγματικη προσευχη για αυτον το ευλογημενο και ξεχωριστο τόπο Μαρακι μου

      Διαγραφή
  4. Δέν τό ήξερα!!
    Καλημέρα καί καλή εβδομάδα Κάτια μου!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλέ τι είναι αυτό πρώτη φορά το βλέπω.
    Κάτια μου άρεσε πάρα πολύ σε ευχαριστούμε που μας το έδειξες!
    Πολλά φιλιά καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το έχω ξαναδεί και είναι ομολογουμένως εντυπωσιακό!!
    Φιλιά πολλά, καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

καλως όρισες !!!!!! Διαλεξε τα πιο χρωματιστά κραγιόνια σου και ξεκινα να γραψεις το σχολιο σου .......

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

H ΣΟΦΙΤΑ , ΑΤΙΣ ΥΒΡΙΣ ΝΕΜΕΣΙΣ !!!!!