μια Κυριακη στο Θέατρο !!! Λήψη συνδέσμου Facebook X Pinterest Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο Άλλες εφαρμογές - Ιανουαρίου 26, 2014 'Ό,τι δίνεις με την καρδιά δεν είναι ποτέ λίγο.'' Δημήτρης Χορν (9/3/1921 - 16/1/1998) Λήψη συνδέσμου Facebook X Pinterest Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο Άλλες εφαρμογές Σχόλια Μουσική προ-ΠΑΙΔΕΙΑ ''Η Ροδούλα και τα μουσικά της αστεράκια''26 Ιανουαρίου 2014 στις 12:41 μ.μ.Καλή σου μέρα Κάτια μου!!!Έτσι όπως το είπε, και το αναμεταδίδεις!!!Να έχεις μια όμορφη Κυριακή!!ΑπάντησηΔιαγραφήΑπαντήσειςΚατια Μαρκουϊζου26 Ιανουαρίου 2014 στις 2:58 μ.μ.σε φιλω καλο μου !!!ΔιαγραφήΑπαντήσειςΑπάντησηΑπάντησηsyros2js26 Ιανουαρίου 2014 στις 12:46 μ.μ.Κι αν κάποιος δεν το εκτιμά, τότε είναι μάλλον εκείνος... λίγος!!!;-)Φιλάκια, Κάτια μου!ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!ΑπάντησηΔιαγραφήΑπαντήσειςΚατια Μαρκουϊζου26 Ιανουαρίου 2014 στις 2:59 μ.μ.πολυ σωστα ας προσπαθησει περισσοτερο λοιπον οποιος δεν το εκτιμα σε φιλω ΔιαγραφήΑπαντήσειςΑπάντησηΑπάντησηΑνώνυμος26 Ιανουαρίου 2014 στις 1:00 μ.μ.Καλημέρα Κάτια μου!! Σωστός ο Χορν!!! Οτι δίνουμε και παίρνουμε από καρδιάς πάντα έχει ιδαίτερη αξία!!!Φιλάκια πολλά καλή μου!!ΑπάντησηΔιαγραφήΑπαντήσειςΚατια Μαρκουϊζου26 Ιανουαρίου 2014 στις 2:59 μ.μ.σε φιλω ομορφιά μου !!!!ΔιαγραφήΑπαντήσειςΑπάντησηΑπάντησηΕλένη Φλογερά26 Ιανουαρίου 2014 στις 1:11 μ.μ.Καλημέρα Κάτια μουΕσύ αυτό το δόσιμο το έχεις κάνει πράξη και σε ευχαριστούμε για αυτό.Να έχεις μια υπέροχη Κυριακή.Φιλάκια!ΑπάντησηΔιαγραφήΑπαντήσειςΚατια Μαρκουϊζου26 Ιανουαρίου 2014 στις 3:00 μ.μ.εγω σε ευχαριστω πολυ πολυ !!!ΔιαγραφήΑπαντήσειςΑπάντησηΑπάντησητο στεκι της σοφιας26 Ιανουαρίου 2014 στις 2:02 μ.μ.Ηθελα να πω κατι αλλα με προλαβε το συριανο μας κοριτσι!!! ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!ΑπάντησηΔιαγραφήΑπαντήσειςΚατια Μαρκουϊζου26 Ιανουαρίου 2014 στις 3:00 μ.μ.καλημερα με πολλα πολλα χαμογελα !!!!ΔιαγραφήΑπαντήσειςΑπάντησηΑπάντησηAchilleas 26 Ιανουαρίου 2014 στις 3:00 μ.μ.Όταν δίνεις με την καρδιά σου είναι το ιδανικό !!καλό απομεσήμερο Κυριακής ΑπάντησηΔιαγραφήΑπαντήσειςΑπάντησηΚατια Μαρκουϊζου26 Ιανουαρίου 2014 στις 3:01 μ.μ.και παραλληλα παιρνεις πολλα Αλεξανδρε μου καλο υπόλοιπο ΑπάντησηΔιαγραφήΑπαντήσειςΑπάντησηΑνώνυμος26 Ιανουαρίου 2014 στις 4:40 μ.μ.Ετσι ακριβώς!!!!!!!!!!!Φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΑπάντησηΔιαγραφήΑπαντήσειςΚατια Μαρκουϊζου26 Ιανουαρίου 2014 στις 6:46 μ.μ.πολλα πολλα φιλια ΔιαγραφήΑπαντήσειςΑπάντησηΑπάντησηMia Petra26 Ιανουαρίου 2014 στις 5:05 μ.μ.Ο άνθρωπος ήταν σοφός. Μόνο τα προσωπικά του δεν μπορούσε να κουλαντρίσει όπως σχεδόν όλοι μας άλλωστε... Καλό απόγευμα!ΑπάντησηΔιαγραφήΑπαντήσειςΚατια Μαρκουϊζου26 Ιανουαρίου 2014 στις 6:47 μ.μ.εκει το μονοπατι ξεφευγε χαχαχα σε φιλω Πετρενια μου ΔιαγραφήΑπαντήσειςΑπάντησηΑπάντησηΣμαραγδάκι- Ρούλα26 Ιανουαρίου 2014 στις 6:14 μ.μ.Αχ!!! αυτή η καρδιά μόνο αληθινά και πολύ ... μπορεί να δώσει!!!! Κάτια μου πολλά φιλάκιααααα!!!!ΑπάντησηΔιαγραφήΑπαντήσειςΚατια Μαρκουϊζου26 Ιανουαρίου 2014 στις 6:48 μ.μ.αν και οποτε της το επιτρεπουμε καλη μου Σμαραγδένια σε φιλω ΔιαγραφήΑπαντήσειςΑπάντησηΑπάντησηpaloma26 Ιανουαρίου 2014 στις 8:38 μ.μ.Καλησπέρα Κάτια μου!Αυτός ο άνθρωπος έχει πει σοφά λόγια! :)Φιλάκια και καλό βραδάκι! ΑπάντησηΔιαγραφήΑπαντήσειςΑπάντησηkiki26 Ιανουαρίου 2014 στις 10:14 μ.μ.Πολύ σωστό Κάτια μου και όπως είπε η Ελένη εσύ το έχεις αποδείξει μέσα απο το blog σου!!! Να είσαι καλά!!!ΑπάντησηΔιαγραφήΑπαντήσειςΑπάντησηnikol26 Ιανουαρίου 2014 στις 11:34 μ.μ.Γόγια που μένουν και καλά έκανες και μας τα θύμισες Κάτια μου , μια μικρή φράση με νόημα τεράστιο ,έτσι να δίνεις με την καρδιά αγαπημένη μου Φιλιά πολλάΑπάντησηΔιαγραφήΑπαντήσειςΑπάντησηHengeo27 Ιανουαρίου 2014 στις 3:03 π.μ.Σπουδαίος ο Χόρν απλά!Καλή εβδομάδα!ΑπάντησηΔιαγραφήΑπαντήσειςΑπάντησηΠροσθήκη σχολίουΦόρτωση περισσότερων... Δημοσίευση σχολίου καλως όρισες !!!!!! Διαλεξε τα πιο χρωματιστά κραγιόνια σου και ξεκινα να γραψεις το σχολιο σου .......
Καλή σου μέρα Κάτια μου!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΈτσι όπως το είπε, και το αναμεταδίδεις!!!
Να έχεις μια όμορφη Κυριακή!!
σε φιλω καλο μου !!!
ΔιαγραφήΚι αν κάποιος δεν το εκτιμά, τότε είναι μάλλον εκείνος... λίγος!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή;-)
Φιλάκια, Κάτια μου!
ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
πολυ σωστα ας προσπαθησει περισσοτερο λοιπον οποιος δεν το εκτιμα σε φιλω
ΔιαγραφήΚαλημέρα Κάτια μου!! Σωστός ο Χορν!!! Οτι δίνουμε και παίρνουμε από καρδιάς πάντα έχει ιδαίτερη αξία!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιλάκια πολλά καλή μου!!
σε φιλω ομορφιά μου !!!!
ΔιαγραφήΚαλημέρα Κάτια μου
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσύ αυτό το δόσιμο το έχεις κάνει πράξη και σε ευχαριστούμε για αυτό.
Να έχεις μια υπέροχη Κυριακή.
Φιλάκια!
εγω σε ευχαριστω πολυ πολυ !!!
ΔιαγραφήΗθελα να πω κατι αλλα με προλαβε το συριανο μας κοριτσι!!! ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλημερα με πολλα πολλα χαμογελα !!!!
ΔιαγραφήΌταν δίνεις με την καρδιά σου είναι το ιδανικό !!
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλό απομεσήμερο Κυριακής
και παραλληλα παιρνεις πολλα Αλεξανδρε μου καλο υπόλοιπο
ΑπάντησηΔιαγραφήΕτσι ακριβώς!!!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!!
πολλα πολλα φιλια
ΔιαγραφήΟ άνθρωπος ήταν σοφός. Μόνο τα προσωπικά του δεν μπορούσε να κουλαντρίσει όπως σχεδόν όλοι μας άλλωστε... Καλό απόγευμα!
ΑπάντησηΔιαγραφήεκει το μονοπατι ξεφευγε χαχαχα σε φιλω Πετρενια μου
ΔιαγραφήΑχ!!! αυτή η καρδιά μόνο αληθινά και πολύ ... μπορεί να δώσει!!!! Κάτια μου πολλά φιλάκιααααα!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήαν και οποτε της το επιτρεπουμε καλη μου Σμαραγδένια σε φιλω
ΔιαγραφήΚαλησπέρα Κάτια μου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτός ο άνθρωπος έχει πει σοφά λόγια! :)
Φιλάκια και καλό βραδάκι!
Πολύ σωστό Κάτια μου και όπως είπε η Ελένη εσύ το έχεις αποδείξει μέσα απο το blog σου!!! Να είσαι καλά!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓόγια που μένουν και καλά έκανες και μας τα θύμισες Κάτια μου , μια μικρή φράση με νόημα τεράστιο ,έτσι να δίνεις με την καρδιά αγαπημένη μου
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιλιά πολλά
Σπουδαίος ο Χόρν απλά!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλή εβδομάδα!