12 ΙΟΥΝΙΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ !!


Σχόλια

  1. Όλες οι μέρες έπρεπε να είναι για τα παιδιά, δεν αρκεί μόνο ένα διήμερο. Κάθε στιγμή θα έπρεπε να είναι προστατευμένα όλα τα παιδιά του κόσμου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δυστυχώς η πραγματικότητα είναι οδυνηρά διαφορετική.
    Τα φτηνά παιδικά εργατικά χέρια, είναι πλέον καθεστώς.
    Ωραίες οι εκδηλώσεις και οι ομιλίες, αλλά όλα πλέον έχουν υποταχτεί στο βωμό του χρήματος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. να σαι καλά πολύ χρήσιμη ενημερωτική ανάρτηση δεν το γνώριζα ευχαριστώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έχετε απόλυτο δίκιο φίλοι μου και εγω δεν πιστεύω στις παγκοσμιες μέρες ειναι όμως μερικές απο αυτές ευκαιρία για να ταρακουνηθουμε απο το βόλεμα και να συνειδητοποιήσουμε πως πρέπει να λειτουργήσουμε , έστω και σαν καταναλωτές σας φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γειά σου Μαριλίζ μου..έπιασες πολυ ευαίσθητο θέμα σήμερα που αφορά το θέμα" παιδί" και μπράβο για την ανάρτησή σου..με συγκίνησε γιατί είχα ασχοληθεί κι εγώ με αυτό το θέμα κάποτε..το ότι στην Κίνα προτιμούν τα 6χρονα αγοράκια επειδή έχουν λεπτά δαχτυλάκια και δουλεύουν πολύ σωστά κατα τη γνώμη τους στα χειροποίητα χαλιά αυτό με εξοργίζει αφάνταστα..ματώνουν τα δαχτυλάκια τους αλλά δεν μπορούν να φύγουν νωρίτερα πριν συμπληρώσουν το ωράριό τους...και πόσα άλλα ξέρουμε που μας πληγώνουν...σου στέλνω την αγάπη μου και πολλά φιλάκια!καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εξαιρετικά ευαίσθητο θέμα έθιξες, Κάτια !! Και σίγουρα, δεν είναι θέμα της μιάς ημέρας !!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ¸.•°✿✿⊱彡

    Bom restinho de semana!
    Beijinhos do Brasil.
    ¸.•°✿✿⊱彡

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

καλως όρισες !!!!!! Διαλεξε τα πιο χρωματιστά κραγιόνια σου και ξεκινα να γραψεις το σχολιο σου .......

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

H ΣΟΦΙΤΑ , ΑΤΙΣ ΥΒΡΙΣ ΝΕΜΕΣΙΣ !!!!!