υιοθεσια ???????


""ειμαι εγκυος δεν εχω κανεναν σε λιγες εβδομαδες γενναω και δεν ξερω τι να κανω δεν εχω λεφτα ουτε καποιος να με στηριξει μονο μια φιλη που με φιλοξενει ...αν γινεται να μου πειτε που να παω για να το δωσω για υιοθεσια ξερω υπαρχουν πολλες γυναικες που προσαπθουν και δεν μπορουν εγω θα τους δωσω το μωρο για να το μεγαλωσουν σε ενα καλο σπιτικο εγω δεν μπορω να του το προσφερω αυτο το πραγμα στην κατασταση που ειμαι...θα μπορουσα να κανω εκτρωση αλλα δεν εκανα ειναι φονος....και προτιμησα να το κρατησω και να το δωσω για υιοθεσια....αν γνωριζεται καμια οικογενεια που το θελει ας επικοινωνησει μαζι μου....""


η συγκλονιστική  αγγελία μιας ψυχούλας στο forum είμαι μαμα  την περασμένη χρονιά 

απόψε η φίλη της κόρης μου η Αννούλα έφερε στο πάρκο ένα χελωνάκι σε κουτί ....

' είναι πανέξυπνο, ατακτούλικο  και πανέμορφο δενθέλω να το κρατήσουμε ουτε εμείς ούτε εσεις είναι μικρό και θα το παιδεύουν τα γατιά τι λέτε να κάνουμε  " 

το χελωνάκι μας ήταν τυχερό μια μαμά με τις δυο θυγατέρες της ξετρελλάθηκαν έχουν ήδη δυο χελωνάκια σπίτι τους και το υιοθέτησαν


η ψυχούλα όμως τι απέγινε ???????

σας φιλώ καλό Σαββατοκύριακο !!!!!!!

Σχόλια

  1. λυπάμαι πολύ που υπάρχουν τέτοιες ''αγγελίες''.. η ανθρώπινη ζωή δεν αγοράζεται ούτε πουλιέται..λυπάμαι που δεν υπάρχει κράτος και πρόνοια να εξασφαλίσει σε αδύναμους ανθρώπους τα προς το ζην. γιατί εκτός του ότι μια τέτοια υιοθεσία θεωρείται καθόλα παράνομη από το καθόλα νόμιμο κράτος μας που με την ατέλειωτη γραφειοκρατία του στερεί από εν δυνάμει γονείς μια αξιοπρεπή υιοθεσία,ποιος εξασφαλίζει σε αυτές τις γυναίκες τη γαλήνη τους που σε στιγμή απόγνωσης κι αδυναμίας αποχωρίζονται τα παιδιά τους;τελικά μου φαίνεται ότι όλοι λίγο ως πολύ ήμαστε συνένοχοι. στη σιωπή,στην υποκρισία..δεν ξέρω..
    ίσως εγώ τα βλέπω έτσι..
    Μαριλένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν είχαμε κράτος πρόνοιας... κράτος με νόμους που τηρούνται και με λιγότερη γραφειοκρατία, αν... αν... αν... η ψυχούλα θα κοιμόταν ήσυχη τώρα! Μ' αυτό το μπάχαλο, ποιος ξέρει πού "βολοδέρνει" και πώς νοιώθει! Μακάρι το αγγελούδι της να είχε μια καλή τύχη!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λυπάμαι πολύ φίλη μου μέ όλα αυτά πού ακούω.Κρίμα!Καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κρίμα...μακάρι να είχε καλή τύχη....μακάρι!...
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αλήθεια γιατί αυτές οι κραυγές αγωνίας δεν έχουν τόσα χρόνια καταφέρει να συγκινήσουν "κάποιους"; Γιατί αν τους είχαν συγκινήσει θα είχαν ακούσει και τα παρακάλια για ένα παιδί από άτεκνους γονείς με αποτέλεσμα πολλά ζευγάρια να ανγκαζονται να στραφούν σε αγοραπωλησίες ενώ τα μωρά παραμένουν να μεγαλώνουν στα ιδρύματα γιατί κατ' αυτούς οι υποψήφιοι γονρίς δεν είναι αρκετά πλούσιοι, αρκετά επιφανείς κ.λπ., ακριβώς όπως υπολογίζουν αυτοί ότι πρέπει να ζει ένα παιδί και αντιστοιχα επιδοτούν την οικογένεια του. Λέτε τώρα που θα κόψουν όλα τα επιδόματα και θα φορολογήσουν την τεκνοποίηση να επιτρέψουν και την υιοθεσία! ΧΑ1ΧΑ1ΧΑ! ΣΑΝ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θέλω να ελπίζω ότι αυτή η ψυχούλα βρήκε ένα σπιτικό που θα την αγαπήσει.
    Υπάρχουν οικογένειες που παρακαλάνε για ένα παιδάκι, που θα έδιναν τα πάντα για να το αποκτήσουν!
    Ομως αυτή η αγγελία πόση απόγνωση κρύβει??
    Και πόσο φοβερό είναι για μια μάνα να αναγκάζεται να δίνει το ίδιο της το παιδί??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εκλαψα πολύ με την γοερη φωνή αυτής της κοπέλας ! Μακάρι να ηρεμήσει η καρδιά της, η ψυχή της και να βρεί το μωράκι της ενα ζεστό σπιτικό ! Πόση απόγνωση κρύβει αυτή η φωνή!! Γιατί, ΓΙΑΤΙ????? Είναι άδικο, πολύ άδικο !! Δεν πρέπει να γίνονται αυτά, ιδιαίτερα σε μια "πολιτισμένη" (όπως θέλουμε να λεγόμαστε) κοινωνία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δυστυχως.......ειναι ενα φοβερο κοινωνικο θεμα.Ηψυχολογια αυτης της κοπελας ειναι κατι που καμμια μανα,δεν μπορει να πλησιασει.Οταν το δωσει,,τοτε θα το ζητησει να το αγκαλιασει ξανα!!!!ΨΥΧΟΦΘΟΡΟ,,ΞΕΡΙΖΩΜΑ ΚΑΡΔΙΑΣ,,ΨΥΧΗΣ...Αναποφευχτο ΛΑΘΟΣ!!!ΑΠΑΡΑΙΤΙΤΟ ΟΜΩΣ.....ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

καλως όρισες !!!!!! Διαλεξε τα πιο χρωματιστά κραγιόνια σου και ξεκινα να γραψεις το σχολιο σου .......

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

H ΣΟΦΙΤΑ , ΑΤΙΣ ΥΒΡΙΣ ΝΕΜΕΣΙΣ !!!!!