δώρα και βραβεία έτσι για αλλαγή στη μουντάδα

Σας το ξανάπα εγώ είμαι η χαρά του ταχυδρόμου μου . Τι να κάνει ο έρμος  δεν προσλαμβάνουνε πια εποχιακούς 6μήνου και έχει εοπιφορτιστεί μια πολύ μεγάλη περιοχή για διανομή . Η σειρά μας είναι κάθε Τρίτη και Παρασκευή και φυσικά με έχετε υτόσο μα τόσο καλομάθει με τα φιλέματα σας που μόνιμα  χτυπάει το κυδούνι για να μου παραδόσει όλο και κάποιο μεγάλο φάκελο και πιάνουμε λίγο την κουβεντα . Αν τύχει δε και είνια προς το μεσημέρι όλο και κατι τον φιλεύουμε .

Τούτο το πακέτο ήρθε απο φίλη αγαπημένη απο τη Χιό , Την Ειρήνη Σεζένια έφτασε μοσχομυρωδάτο που σου κέντριζε την μύτη με το άνοιγμα .... μαντέψτε


είχε μέσα μια υπέροχη καρτούλα , θρούμπι ( απο κει και η μυρωδια ) και ένα μοναδικό βιβλίο με χιώτικες συνταγές . . χρόνια και χρόνια είχα  φίλες συμμαθήτριες γειτόνισσες απο την Χίο όμως καμιά τους δεν μου είχε βρει ένα τέτοιο όμορφο βιβλίο σκόρπιες συνταγές απο δω και κεί μονάχα !!
Πόσο το χάρηκα δεν λέγετε και πιο πολύ το χάρηκα γιατί ήταν απρόσμενο τούτο το δώρο .

 Ειρήνη μου σε ευχαριστώ απο καρδιάς !!!!!!
Και ένα ακόμη πολύ μεγάλο ευχαριστώ στην Ρεβέκκα μας    που μου χάρισε δυο πανέμορφα βραβεία

                                           
Αυτό που αγαπώ λοιπόν και ξεχωρίζω είναι η συνέυρεση με ξεχωριστούς ανθρώπους  μέσα σε αυτή τη καταχνιά . Σας φιλώ !!!!!!


Σχόλια

  1. μπράβο σου γλυκούλα!!πάντα όμορφες εκπλήξεις να είναι γεμάτη η ζωή σου!!ελπίζω αυτό το μήνυμα μου να φαίνεται κανονικά ε;;φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραία τα δωράκια σου και τα βραβεία σου!!!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πρωινή πρωινή εγώ - ξυπνάω γύρω στις 6, λες και θα πάω για μπετά - πέρασα να σου πω καλορίζικα δώρα και βραβεία και πάντα τέτοια!!!!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΗΜΕΡΑ MARILISE ΜΟΥ!!ΚΑΛΟΡΙΚΑ ΤΑ ΔΩΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ!!!!
    ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αααα εχεις φιλη απο την Χιο;;;συγκινηθηκα!τι ωραια!!!!ειναι και μπλοκερ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εκτός απο σένα βέβναια που είσαι απο συνείδηση Χιώτισσα και έχω γευτεί και λιχουδιές σου .....

      Διαγραφή
  6. παντα τετοια..ειδες τι χαρα οταν παιρνεις δωρακια κι οταν λαμβανεις βραβεια?
    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τι ωραια τα δωράκια!!!!!
    Και τα βραβειάκια όμως εξίσου όμορφα
    Να τα χαίρεσαι και τα δυο

    Καλο σαββατοκύριακο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. μεχρι εδω εφτασε η μυρουδια..με γεια τα βραβεια σου και το δωρο..καλη συνεχεια..φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. συγχαρητήρια!!!πάντα τέτοια!!!φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου, με γεια και με χαρά τα δωράκια σου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Από τη Χίο και γειτόνισσά σου; Από που είσαι κοριτσάκι μου; Μένω στη Χίο από τον Σεπτέμβρη του 2010! Να χαίρεσαι τα δωράκια και τα βραβειάκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κλημέρα Κάτια μου να χαιρεσαι τα βραβειάκια σου οσο για το δώρο σου ..πολύτιμο την αγαπάω πολύ την Ειρήνη υπέροχος και δοτικός άνθρωπος.Να είστε καλά και οι δύο.Πολλά φιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κατια ειναι πολυ μικρο το δωρακι μπροστα στην αγαπη που μου εχεις δειξει. ηταν κατι που επρεπε να εχω κανει πριν καιρο
    η γη της ομορφης Χιου βγαζει πολλα βοτανα και ειμαι ευτυχης που μπορω να τα μαζευω
    σευχαριστω και πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

καλως όρισες !!!!!! Διαλεξε τα πιο χρωματιστά κραγιόνια σου και ξεκινα να γραψεις το σχολιο σου .......

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

H ΣΟΦΙΤΑ , ΑΤΙΣ ΥΒΡΙΣ ΝΕΜΕΣΙΣ !!!!!