το παιχνιδιάρικο 10

Πόσο τόθελα να παίξω και γω τούτο το παιχνίδι  ! . Με προσκάλεσε η πεταλουδίτσα μας  και έψαξα για τα  10 πιο λατρεμένα  του 2011,

Αγαπημένο βιβλίο:  



 Βιβλιοφάγος από κούνια θάλεγαν όσοι με ξέρουν καλά . Μην ξαφνιαστείτε λοιπόν αν πω  ο ΣΙΝΤΑΡΤΑ  του ΕΡΜΑΝ ΕΣΣΕ  που το ξαναβρήκα ύστερα απο χρόνια είναι το παραμύθι μου

 Ένας άνθρωπος ψάχνει να βρει τον εαυτό του και ανακαλύπτει τον Κόσμο. Ύμνος στην ατομικότητα. Αν μείνει όμως κάποιος εκεί, την πάτησε. Γνωρίζει τον εαυτό του, γιατί εκεί συναντά την επιμέρους αντανάκλαση του Κόσμου. Φτάνει στο Εγώ για να το εγκαταλείψει. Βρίσκει το Εγώ για να το διαλύσει στον πολύμορφο πλούτο του κόσμου κι όχι για να το βάλει σε ένα βάθρο, ως τη μόνη στον κόσμο οντότητα με αυταξία και απόλυτο αυτοσκοπό.
Έρμαν Έσσε

Αγαπημένη πόλη: 

το καλοκαίρι και το φθινόπωρο τ ο νησί μου , την άνοιξη την Βιέννη  , τα χριστούγεννα την Νυρεμβέργη γιατί έχει την πιο όμορφη χριστουγεννιάτικη αγορά ,

Αγαπημένο γλυκό:

 σοκολατογλυκό με κάστανα 

             
Αγαπημένο φαγητό: 

                       χουνκιαρ μπεγιεντί  με την συνταγή του φίλου Δύσπιστου 
                                   
Αγαπημένο άρωμα: 


 και δεν το αλλάζω με κανένα χρόνια τώρα 
 
Αγαπημένες μπότες:

ένα ζευγάρι τρελλές καουμπόικες που στο τέλος τις έλιωσαα

Αγαπημένο  blog:   όλα τρελλαίνομαι να ψάχνω για καινούριους "  φίλους "

 Αγαπημένος προορισμός: θάλασσα όπου και αν φτάσει το μάτι μου ,
  
                                             

ίσως κάποτε ένα ταξίδι στην Απω Ανατολή  ,


Αγαπημένο μέρος για καφέ: 

                                          οπουδήποτε με καλή παρέα!!!!!!
Αγαπημένη ανάρτηση:      τις αγαπάω όλες και σχεδιάζω τις επόμενες

 

πέρασα πολύ όμορφα με επισκέψεις στα σπιτικά σας  διαβάζοντας όσα γραφατε για το παιχνίδι , προσκαλώ όλες όσες δεν το έχουνε παίξει να το απολάυσουνε !!!!

Σχόλια

  1. Το βιβλίο υπέροχο, το έχω διαβάσει πριν από αρκετά χρόνια………
    Το γλυκό θεϊκό, θέλω την συνταγή, λατρεύω και το κάστανο και την σοκολάτα……
    Το φαγητό μου είναι άγνωστό, οπότε ουδέν σχόλιο….
    Το άρωμα, ιδιαίτερο…….
    Οι Μπότες, δεν μπορώ να πω ότι έχω άποψη……...
    Για την πόλη… το blog… τον προορισμό… το μέρος για καφέ… και την ανάρτηση… συμφωνώ απόλυτα μαζί σου!!!!

    Φιλιά πολλά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ κάστανο και σοκολάτα ε...; Μιαμ μιαμ...! Έχω διαβάσει το Ντέμιαν του Έσσε και μου είχε αρέσει πολύ! Καληνύχτα και όνειρα γλυκά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν τον Ντέμιαν μου τον έδοσε και μένα η Σελένα να τον διαβάσω τώρα που με άρπαξε η ίωση έχεις δίκιο αξίζει και αυτό
      φιλιά

      Διαγραφή
  3. Όλα υπέροχα!!! εκτός από τις μπότες, συγνώμη, γενικά δεν τις συμπαθώ!!Αυτό το φαγητό μου το ξανασύστησαν...δεν μας γράφεις τη συνταγή;;Και τη συνταγή από το γλυκό σου την θέλω!!! σοκολάτα και κάστανο, τα δυό αγαπημένα μου!!! Τέτοια τρώνε οι νεράϊδες σου και είναι τόσο γλυκές;;!!! φιλάκια πολλά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΝΤΕ ΜΑΣ ΑΝΟΙΞΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΡΕΞΗ ....ΚΑΣΤΑΝΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ.....ΟΛΑ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ ΣΟΥ....ΟΙ ΜΠΟΤΕΣ...ΟΚ...
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. κοριτσάκι μου σου έχω αφήσει τόσα μηνύματα εδώ και καιρό!!!! γιατί δεν απαντάς;;τον πήρες τον φάκελο που σου έστειλα;;;;πολλά γατοφιλάκια απο τον μπέμπη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάγια μου δεν ξέρω γιατί αλλά μου βγάζει τα μηνύματα σου spam τώρα το ανακάλυψα , τα δωράκια σου τάχω πάρει δες την ανάρτηση "δωράκια απο τις φίλες μου " και σε χιλιοευχαριστώ , εσύ την e-card μου την έλαβες ? σε γατοφιλώ αγαπημένη μου !!!!

      Διαγραφή
    2. τι εννοείς καλή μου πως στα βγάζει σαν σπαμ;;στενοχωρέθηκα πολύ τώρα..και δεν καταλαβαίνω γιατί να το κάνει αυτό..έχεις κάποια ιδιαίτερη προσστασία στο blog σου που δεν δέχεται copy paste?επειδή είχα στείλει σε πολλά κορίτσια στα blogs να ψηφίσουν τον μπέμπη για ένα διαγωνισμό..πολύ λυπήθηκα τώρα με αυτό που μου είπες...εγώ έλαβα το υπέροχο στολίδι που μου έστειλες στις γιορτές για τη συμμετοχή μου στο χριστουγεννιάτικο μπλογκ σου!!!!!!!!!!στο έχω ξαναπεί και πάλι σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου!!!

      Διαγραφή
  6. Το "Σιντάρτα" το λάτρεψα....
    Γλυκά, φαγητά, άρωμα: Δε με απασχολεί το θέμα....
    Το ταξίδι στην Άπω Ανατολή είναι κι' εμένα το όνειρό μου....
    Μοιάζουμε;;;;;;;
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τι να πω μας εκανες αλοιφη..απο φαγητο μεχρι ταξιδι..πολυ ομορφες εικονες του εαυτου σου..νασαι γερη..φιλιακια στην Νεραιδα μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΤΙΑ ΜΟΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΜΑΘΑΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ!!! ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΚΙΟΛΑΣ, ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΩΡΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!! :-) ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. º°❤
    °º✿
    º° ✿ ✿⊱╮
    Você tem bom gosto.
    Boa continuação da semana!
    Beijinhos.
    Brasilº°❤
    °º✿
    º° ✿ ✿⊱╮

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τις μπότες τις παίρνω!
    Και το σοκολατογλυκό με κάστανα... πρέπει να τα βρώ. Τώρα κώλλησε την εικόνα στο μυαλό μου και δεν ξεκωλλάει!!! Κοίτα τι μου έκανες!

    χαχαχα! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φαντάσου λοιπόν πως οι δικές μου μπότες είναι απο το Zara της Ισπανίας αν σου λέεικάτι αυτό >>>>> σε φιλώ Το σοκολατογλυκοκαστανο θα το ξαναγράψω

      Διαγραφή
  11. Ομορφα πραγματα!!! μου ανοιξες την ορεξη για πολλα και οχι μονο για φαγητα... χιχι!

    Να ρωτησω κατι? Το μεηλ με την δ/νση μου το ελαβες? Να περιμενω κατι ή εχω καταλαβει λαθος?
    Φιλια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. σε ευχαριστώ μόλις σήμερα μου το επέστρεψε ο ταχυδρόμος γιατί έχω κάνει άθος στην διεύθυνση θα μου τηυν ξαναστέιλεις ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α ευτυχως που επιστρεφουν καπου και δεν χανονται οπως τα σχολια στο διαδικτυο!
      χαχα!
      θα στειλω παλι!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

καλως όρισες !!!!!! Διαλεξε τα πιο χρωματιστά κραγιόνια σου και ξεκινα να γραψεις το σχολιο σου .......

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

H ΣΟΦΙΤΑ , ΑΤΙΣ ΥΒΡΙΣ ΝΕΜΕΣΙΣ !!!!!